تاریخ انتشار: 1399/10/07 16:19
خواهان برقراری مساوات و عدالت بین تیم‌های لیگ برتر هستیم
کد خبر: 47605

باشگاه پیکان: مقابل نساجی بازی نمی‌کنیم اگر...

باشگاه پیکان تهران طی بیانیه ای نسبت به برنامه جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال موضع گرفت.
باشگاه پیکان: مقابل نساجی بازی نمی‌کنیم اگر...

به نقل از موسسه فرهنگی ورزشی ایرانخودرو(پیکان)، این باشگاه نسبت به برگزاری دیدار معوق‌شده نساجی مازندران مقابل ماشین سازی تبریز گلایه‌مند است و به همین خاطر بیانیه ای را صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:‌

«با اعلام برنامه جدید مسابقات لیگ برتر مشخص شد که دیدار نساجی مازندران مقابل ماشین سازی تبریز از هفته نهم لیگ برتر معوق شده و در تاریخ 26 دیماه (زمانی که مسابقه پیکان و نساجی در هفته دهم انجام شده) برگزار می شود. اتفاقی که موسسه فرهنگی ورزشی ایرانخودرو(پیکان)از روزهای گذشته پیش بینی اش را می کرد اما موضع صبر را در پیش گرفت تا به مسائل اخلاقی و حرفه ای در فوتبال پایبند باشد.

از آنجایی که همه باشگاه های شاغل در فوتبال ایران، انتظاری جز اجرای عدالت را ندارند، برگزاری مسابقه معوقه تیم نساجی مازندران بعد از مسابقه با پیکان را خارج از فضای مساوات در فوتبال می‌دانیم و به همین خاطر به اطلاع سازمان محترم لیگ و فدراسیون فوتبال می رسانیم که تا زمان یکسان شدن بازی های همه تیم های شاغل در لیگ در دیدار هفته دهم که در روز سه شنبه 16 دیماه برنامه ریزی شده به میدان نخواهیم رفت.

دلیل این مساله هم واضح است؛ فشردگی رقابت های لیگ برتر بیشتر از آنکه شامل تیم استراحت کرده شود، برای بقیه تیم ها مشکل ساز شده و از آنجایی که همچنان برای تغییر در برنامه بازی ها زمان کافی وجود دارد، مصرانه و با کمال احترام خواهان برگزاری دیدار پیکان و نساجی بعد از انجام مسابقه هفته نهم نساجی مقابل ماشین سازی تبریز هستیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ad8zg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تقدیر از پرستاران توسط باشگاه پیکان