تاریخ انتشار: 1399/10/09 20:09
کد خبر: 47432

اخباری: خیلی ناراحتم که نتوانستیم برنده بازی شویم

مربی ماشین سازی معتقد است که تیمش می توانست برنده بازی با سپاهان باشد.
 اخباری:  خیلی ناراحتم که نتوانستیم برنده بازی شویم

 محمد سعید اخباری، سرمربی موقت ماشین سازی در نشست خبری پس از بازی هیجان انگیز امروز تیمش مقابل سپاهان که با تساوی سه بر سه به پایان رسید حضور یافت. صحبت های وی را در ادامه بخوانید:

 

بچه ها به خودباوری لازم رسیده اند

امروز با تیم بزرگ سپاهان بازی داشتیم، تیمی که سابقه اش برای همه مشخص است و ستاره های بزرگ و کادر فنی خوبی دارد که در راس آن مربی باشخصیت و جنتلمنی چون محرم نویدکیا، اسطوره سپاهان قرار دارد. بازی را خوب شروع کردیم و سعی داشتیم با گردش توپ موقعیت ایجاد کنیم. قبل از دریافت گل اول هم موفق بودیم اما از فرصت مان استفاده نکردیم. سپاهان تیم باتجربه ای است که نباید مقابلش غفلت کرد. بازی را عقب افتادیم اما به جریان بازی برگشتیم چون بچه ها به خودباوری لازم رسیده اند.

 

این هفته شرایط نامساوی داشتیم

 

ما این هفته شرایط نامساوی داشتیم. تیم سپاهان سه شنبه هفته پیش بازی کرده بود و ما جمعه بازی کرده بودیم. به ما یک باره اعلام کردند که  باید سه شنبه با سپاهان بازی کنیم. در این فشردگی مسابقات و همه دچار چالش های مصدومیت و محرومیت هستند، مقابل تیم های پرستاره  خیلی سخت است که با فاصله زمانی کم خود را از نظر روانی و فنی آماده کنی.

 

خیلی ناراحتم که نتوانستیم برنده بازی شویم

خیلی سخت بود که برخلاف جریان بازی سه گل دریافت کنی. می دانستیم که بازیکنانمان غیرت و شرافت برگشت به بازی را دارند و خیلی ناراحتم که نتوانستیم برنده بازی شویم. با این بازی که در نیمه دوم بازی کردیم حیف بود که برنده نشویم. به آنها گفته بودم که باید به بازی برگردیم. توقعم فشار بیشتر و زدن گل چهارم بود. نمی دانم چگونه از هواداران ماشین سازی عذرخواهی کنم چون که به آنها قول داده بودم که برنده شویم. ولی خب بچه های ما تلاش کردند و از خودگذشتگی زیادی انجام دادند. بازی به این سنگینی را با دو روز تمرین توانستند به خوبی به پایان برسانند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3emdpp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی ماشین‌سازی: شروع لیگ برای ما از فرداست