تاریخ انتشار: 1399/10/10 15:21
کد خبر: 47391

رضایی: پرسپولیس یک روز بیشتر استراحت کرد/ می خواهیم شرایطمان را در جدول بهتر کنیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: پرسپولیس با یک روز بیشتر استراحت شرایط خیلی خوبی خواهد داشت.
رضایی: پرسپولیس یک روز بیشتر استراحت کرد/ می خواهیم شرایطمان را در جدول بهتر کنیم

 رحمان رضایی پیش از بازی هفته هفته ششم ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس اظهار داشت: فردا بازی فوق‌العاده سختی برای ما خواهد بود. پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا و اتفاقاتی که پیش آمد، ما یک هفته‌ای بازی نکردیم و به مصاف گل گهر رفتیم که شرایطمان از نظر آمادگی بازیکنان جالب نبود.

وی ادامه داد: پرسپولیس بعد از اینکه بازی با نساجی را که پشت سر گذاشت با یک روز بیشتر استراحت شرایط خیلی خوبی خواهد داشت. این تیم برای بازی فردا خوب استراحت کرده است و در خانه بازی می‌کند. به همین خاطر بازی خیلی سختی برای ما خواهد بود.

سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به شرایط بازیکنان این تیم گفت: بازیکنان ما با توجه به اینکه حدود دو هفته است از شرایط کرونا برگشته‌اند، شرایط بدنی خیلی بهتری دارند. ولی بازهم یکی دو بازیکن داریم که نتواسنتند خودشان را برسانند. امیدوارم در بازی فردا نمایش خوبی داشته باشیم. پرسپولیس تیم بزرگی است  و بازیکنان خوبی دارد. فینالیست آسیا بوده و فکر می‌کنم شرایط فوق العاده حساسی را برای ما به وجود آوردخواهد آورد. 

رضایی تصریح کرد: خواهان این هستیم که شرایطمان را در جدول بهتر کنیم اما پرسپولیس تیم بزرگی است و باید با نهایت تمرکز و شرایط روحی خیلی خوب به مصاف این تیم برویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vzm76

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رضایی: دست‌های پنهانی وجود دارد اما من آلوده نمی‌شوم