تاریخ انتشار: 1399/10/11 22:38
کد خبر: 47314

مدیر روابط عمومی پرسپولیس: حواشی مجازی در بازی با ذوب آهن نمود پیدا کرد

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه حواشی که یک شب پیش از بازی پرسپولیس با ذوب آهن در فضای مجازی ایجاد شد، در بازی امروز نمود پیدا کرد.
مدیر روابط عمومی پرسپولیس: حواشی مجازی در بازی با ذوب آهن نمود پیدا کرد

کاوه علی‌اسماعیلی درباره اتفاق های دیدار امروز پرسپولیس مقابل ذوب آهن، اظهار داشت: بازیکنان ما در این دیدار با تمام وجود جنگیدند و در نیمه نخست، همچنین دقایق پایانی، عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند که باید به تک‌تک اعضای تیم خسته نباشید گفت. پرسپولیس تنها تیم بدون شکست این فصل است و امیدواریم با کسب نتایج خوب در دیدارهای معوقه، بار دیگر صدر جدول را از آن خود کنیم.

وی ادامه داد: کادر فنی و بازیکنان ما با وجود همه مشکلات و بی‌مهری‌هایی که گریبانگیرشان شده، برای سربلندی تیم تلاش می‌کنند. امیدواریم در رقابت‌های آینده به حق واقعی‌شان برسند و به اندازه شایستگی و تلاشی که دارند، نتیجه بگیرند. 

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: متاسفانه حواشی که یک شب پیش از بازی پرسپولیس با ذوب آهن در فضای مجازی ایجاد شد، در بازی امروز نمود پیدا کرد. در این مورد، مسائلی به وجود آمد که در روزهای آینده در رابطه با آن، بیشتر صحبت خواهیم کرد. همچنین در این دیدار شاهد اتفاقاتی بودیم که در شأن فوتبال ایران نبود. نباید اجازه داد توهین به مربی و بازیکن حریف در فوتبال کشورمان عادت شود. 

علی اسماعیلی با اشاره به صحبت‌های قاسم حدادی‌فر، کاپیتان تیم ذوب آهن در پایان این دیدار، خاطرنشان کرد: برای حدادی‌فر که سال‌ها در فوتبال ایران زحمات ارزشمندی کشیده است، احترام زیادی قائلیم اما این موضوع نباید در فوتبال ایران باب شود که یک بازیکن علیه مدیران سایر باشگاه‌ها مصاحبه کرده و اطلاعات نادرستی را مطرح کند. تغییر این رویه نیاز به انجام کار فرهنگی دارد. 

وی اضافه کرد: ابراهیم شکوری، معاون باشگاه پرسپولیس در صحبت‌های خود عنوان کرده بود "هنوز دلیل اصلی لغو دیدار مقابل ذوب آهن مشخص نشده است و انتظار داریم اگر این امر به دلیل تخلف ذوب آهن بود، کمیته انضباطی موضوع را مورد بررسی قرار دهد". این در حالی است که او هرگز ادعای تخلف ذوب آهن را مطرح نکرده است. با این حال، ما تا همین امروز منتظر اعلام رأی کمیته انضباطی بودیم اما نتیجه‌ای به باشگاه اعلام نشد؛ آن هم در شرایطی که مسئولان ایفمارک عنوان کردند مدارک کاملی به کمیته انضباطی ارائه شده است. 

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: بدون تردید این نتایج و اتفاقات نمی‌تواند انگیزه‌های قهرمان ایران را برای رسیدن به خواسته‌های خود تحت‌تاثیر قرار دهد. بازیکنان پرسپولیس در این سال‌ها مسائل مشابهی را تجربه کرده‌اند و 2 تساوی پیاپی، آن هم با وجود حواشی فراوان، نمی‌تواند مسیر پرسپولیس را برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر منحرف کند. 

علی اسماعیلی تاکید کرد: حمایت هواداران در این شرایط تعیین‌کننده است. آنها حقایق را می‌دانند و قدرت تشخیص بالایی در مورد دلایل بروز برخی حواشی دارند. با کمک طرفداران پرشمار پرسپولیس، این تیم با توان بیشتر در دیدارهای آینده به کارش ادامه می دهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3npkpk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اگر فحش دادند، اخراج‌شان درست است