تاریخ انتشار: 1399/10/12 00:29
کد خبر: 47300

فکری علیه برانکو: در تیم او باندبازی بود

محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال استقلال دوران حضور برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی ایران را به نقد کشید.
فکری علیه برانکو: در تیم او باندبازی بود

محمود فکری طی گفت‌وگویی در مورد تیم ملی ایران در زمان برانکو ایوانکوویچ گفت: «این سلیقه مربی نبود، چون من بازیکنی بودم که می‌توانستم در چند پست بازی کنم. هم قبل از برانکو و هم بعد از او در بیشتر بازی‌های تیم ملی فیکس بازی کردم. عدم دعوت من به تیم ملی در زمان برانکو سلیقه ایشان نبود، بهتر است بگویم خودم پشتیبانی نداشتم و یا از طرف باشگاه کمتر حمایت می‌شدم.

البته بحث باندبازی و نفوذ یکسری افراد در تیم ملی هم بود، شاید نمی‌خواستند من به تیم ملی دعوت شوم. جالب است بدانید بازیکنان خیلی ضعیف‌تر در پست من دعوت می‌شدند ولی من دعوت نمی‌شدم. ۶ سال از بهترین دوران فوتبالی‌ام به تیم ملی دعوت نمی‌شدم، آن‌موقع در اوج فوتبالم بودم. من با تیم ملی در بازی‌های آسیایی بانکوک قهرمان شدم و بعد از آن در زمان قلعه‌نویی با اینکه سنم بالا رفته بود، در تیم ملی فیکس بازی کردم. شاید اگر در همان زمان به قلعه‌نویی فشار نمی‌آوردند، می‌توانستم در جام ملت‌های آسیا به ایشان کمک کنم. به‌ هر حال هم آن فضا و هم تصمیم خودم باعث شد از تیم ملی خداحافظی کنم.»

فکری در مورد خداحافظی‌اش از تیم ملی در زمان مربیگری امیر قلعه‌نویی هم توضیح داده است: «فضای تیم ملی گرم و صمیمانه بود و رابطه بچه‌ها با هم بسیار دوستانه بود ولی با توجه به اینکه علی دایی در همین سنین از تیم ملی کنار رفته بود، فشاری که به قلعه‌نویی آورده بودند و حرف و حدیث‌هایی که پیش آمد، باعث شد با مشورت‌هایی که انجام دادم به این جمع‌بندی برسم که از تیم ملی خداحافظی کنم در حالی‌ که این توان را در خودم می‌دیدم که باز هم بتوانم به تیم ملی کمک کنم.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/455grm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تاکتیک محمود فکری برای مقابله با پرسپولیس مشخص شد