تاریخ انتشار: 1399/10/13 12:00
کد خبر: 47224

شکورزاده: استقلال و گل‌گهر بهترین بازی لیگ بود

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه از ابتدای فصل تاکنون بازی جذابی را تماشا نکرده بودیم، گفت: دیدار استقلال و گلگهر سیرجان فنی‌ترین بازی لیگ بود.

شکورزاده: استقلال و گل‌گهر بهترین بازی لیگ بود

محمدرضا شکورزاده در گفتگو با خبرنگار در مورد پیروزی دو بر یک تیم فوتبال استقلال برابر گل گهر سیرجان اظهار داشت: پس از هفته‌ها شاهد یک بازی جذاب و دیدنی از دو تیم لیگ برتری بودیم، استقلال و گل گهر هر دو به سه امتیاز این دیدار نیاز داشتند و هر کدام که پیروز می‌شدند، به صدر جدول می‌رسیدند؛ همه انتظار این را داشتند که یک بازی تهاجمی را از این دو تیم شاهد باشند.

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال افزود: آبی‌پوشان در نیمه اول فوق‌العاده ظاهر شدند، آنها در دقایق ابتدایی با ارائه یک بازی هجومی به گل رسیدند، این روند ادامه پیدا کرد و توانستند به گل دوم هم دست پیدا کنند. شاهد بودیم که در دقایق پایانی نیمه اول باز هم استقلال صاحب یک پنالتی شد که متأسفانه وریا غفوری نتوانست همانند گل اول، آن را وارد دروازه حریف کند. در نیمه دوم گل گهر به دنبال رسیدن به سه امتیاز بازی بود. این تیم با تلاش فراوان، یک بار به گل دست پیدا کرد اما حضور یک دروازه‌بان آماده به نام «مظاهری» درون دروازه استقلال باعث شد تا گل گهر از رسیدن به تساوی ناکام بماند.

شکورزاده تأکید کرد: استقلال می‌داند که داشتن دو دروازه‌بان خوب برای این تیم مفید است. من و همه اهالی فوتبال اعتقاد داریم که در حال حاضر رشید مظاهری بهترین دروازه‌بان کشورمان است و بی‌شک می‌تواند شماره یک تیم ملی ایران هم باشد. او با سیوهایی که در چند بازی گذشته استقلال برابر حریفان انجام داده، آمادگی خود را به رخ اهالی فوتبال کشیده است و حالا سرمربی تیم ملی ایران می‌تواند از داشتن یک دروازه‌بان فوق‌العاده آماده، احساس رضایت و خوشحالی کند.

وی با انتقاد از عملکرد مدافعان استقلال گفت: از آنجایی که آبی‌پوشان توانستند به سه امتیاز این بازی دست پیدا کنند اما هنوز نقایص خط دفاع برطرف نشده است. متأسفانه مدافعان استقلال چندین‌بار در برابر گل گهر اشتباه داشتند که اوج اشتباهشان، ضربه لحظات پایانی گادوین منشا بود البته مظاهری توانست به خوبی آن را دفع کند. محمود فکری که یکی از بهترین هافبک‌های دفاعی فوتبال ایران بوده است، باید سروسامان بیشتری به خط دفاعش بدهد و حتی اگر نیاز است آنها را بیشتر در تمرینات نگه دارد. اگر این روند ادامه‌دار شود، استقلال در آینده دچار مشکل خواهد شد بنابراین کادر فنی استقلال باید بیشتر از گذشته تمرینات را برای مدافعان این تیم بگذارد.

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال در خصوص دیدار تیم فوتبال استقلال برابر آلومینیوم اراک که روز دوشنبه (۱۵ دی ماه) برگزار خواهد شد، گفت: تیم آلومینیوم در هفته‌های گذشته روند رو به رشد و عملکرد قابل قبولی در لیگ داشته است. استقلال هم باید پیروزی برابر گل گهر را فراموش و خود را آماده دیدار برابر آلومینیوم اراک کند. مطمئناً بازیکنان خطیبی، انگیزه‌های بالایی دارند که بتوانند استقلال را در تهران شکست داده یا به تساوی دست پیدا کنند بنابراین محمود فکری باید به خوبی حریفش را آنالیز و نقاط قوت و ضعف حریف را پیدا کند. وی همچنین باید تمرینات تیمش را بر اساس شرایط آلومینیوم اراک برگزار کند که بتواند در این بازی به پیروزی رسیده و صدرنشینی خود را تداوم ببخشد.

شکورزاده در پایان خاطرنشان کرد: برد برابر آلومینیوم اراک می‌تواند شرایط روحی و روانی استقلال را برای دیدار برابر پرسپولیس آماده کند زیرا حال که پرسپولیس در دو بازی گذشته به دو تساوی دست پیدا کرده و چهار امتیاز را از دست داده، به طور حتم به دنبال آن است که بتواند ابتدا برابر سپاهان و سپس برابر استقلال به پیروزی رسیده تا خود را به بالای جدول برساند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4558n9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پشت‌پرده پنالتی نزدن «منشا» مقابل استقلال