تاریخ انتشار: 1399/10/14 16:26
کد خبر: 47134

فکری: اولتیوماتوم به مربی صدر جدول؟ شاید باید خرج کنم!/میلیچ بداند بازی کردن و نکردنش دلیل خاصی ندارد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به مربی که در صدر جدول حضور دارد اولتیماتوم داده‌اند؟ شایداین حرف پاداشی است که دوستان برای ما درست کردند.
فکری: اولتیوماتوم به مربی صدر جدول؟ شاید باید خرج کنم!/میلیچ بداند بازی کردن و نکردنش دلیل خاصی ندارد

محمود فکری در نشست خبری پیش از بازی استقلال و آلومینیوم  اراک اظهار داشت: قبل از شروع صحبت‌هایم به خانواده محترم یونس علیشیری تسلیت عرض می‌کنم.بازی فردا بازی سختی است چون هر تیمی که با استقلال بازی دارد انگیزه لازم را دارد و کار ما را سخت خواهد کرد. آلومینیوم به جز یکی دو هفته اول سر و شکل خوبی در این هفته‌ها پیدا کرده و خطیبی سال گذشته با تیم ماشین سازی 2 برد از بازی با استقلال کسب کرده و این نشان می‌دهد کارش را بلد است.

وی افزود: این موضوع می‌تواند کار را برای ما سخت کند ولی ما در تلاش هستیم 3 امتیاز بازی فردا را کسب کنیم و شرایط را در جدول حفظ کنیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا بازی فردا را فدای دربی خواهد کرد یا خیر عنوان کرد: هم دربی برای ما مهم است و هم 3 امتیاز بازی فردا. ما باید سعی کنیم قبل از دربی آرامش را در تیممان حفظ کنیم. 3 امتیاز بازی فردا برای ما خیلی مهم است و این بازی فدای دربی نخواهد  شد.

فکری در خصوص وضعیت دیاباته و نادری عنوان کرد: دیاباته به بازی می رسد و او در اردوی ما حضور دارد ولی نادری باید تمرینات را جداگانه انجام دهد تا مشکل خاصی برای این بازیکن در دربی به وجود نیاید.

وی در خصوص تعویض مسعود ریگی و قائدی در بازی گذشته گفت: بهتر است وارد این موضوع نشویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص وضعیت میلیچ عنوان کرد: بحثی که استقلال چند سال درگیر آن بوده نظم، انضباط و دیسیپلین است و متاسفانه این موضوع در باشگاه ما کمرنگ شده است. یکی از مهمترین کارهای ما این است که نظم و انضباط را جا بیندازیم و همه بازیکنان باید جایگاه خود را بدانند. میلیچ باید بداند وقتی بازی می کند دلیلی ندارد و وقتی هم بازی نمی کند دلیل خاصی نمی خواهد. ما بازیکنان نجیبی داریم که  تا همینجا صبوری کرده‌اند و اگر قرار باشد یک بازیکن اینگونه رفتار کند آنوقت مدیریت کردن بقیه بازیکنان سخت می شود و آن بازیکنان هم آلوده خواهند شد.به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم هیچ بازیکنی از حیطه مسئولیت خودش خارج شود. میلیچ قرار است جلسه انضباطی اش بعد از بازی با آلومینیوم برگزار شود و مشکل او هم حل می شود. 

فکری تصریح کرد:هر بازیکنی بخواهد پایش را از گلیمش دراز کند با او برخورد می شود ولی برخورد به معنی قطع همکاری نیست و آنها در کمیته انضباطی حاضر می شوند و پاسخ می دهند. ما تیم و بازیکنان یکدلی داریم چون مشکلات زیادی داشتیم که با صبوری آنها را حل کردیم. شاید خیلی ها ندانند ولی بازیکنان ما تا الان فقط 10 در صد طلبشان را گرفته اند. وقتی بازیکنان ما در مقابل این مشکلات صبوری کرده اند و حرفی نزده اند باید در مسائل دیگر هم نظم را رعایت کنند. ما و باشگاه هم باید حواسمان باشد کسی این وسط کار را خراب نکند. هدف ما این است که با تلاش و یکدلی جلو برویم. استقلال باید در هر لیگی بالای جدول باشد و اگر مشکلات خرده و ریز حل شود این تیم می تواند هر سال قهرمانی کسب کند.

وی در خصوص اینکه ممکن است بازی فردا در آلودگی هوای تهران برگزار شود تاکید کرد: ما هر سال در زمستان این مشکلات را داریم. امیدوارم این مساله زیاد تاثیری روی بازیکنان نگذارد. در این فصل با توجه به سرما همیشه این شرایط را حتی در تمرینات هم داریم. از نظر من باید با آلودگی هوا هم مثل کرونا بسازیم.

وی در خصوص نامه سازمان لیگ به تیم های برای شلوغ کردن نیمکت‌ها عنوان کرد: جا دارد از سازمان لیگ تشکر کنم که این قانون را عملی کرد چون فضای فیرپلی و بازی جوانمردانه باید رعایت شود و اگر تیمی از این حربه‌ها استفاده کند بازی جوانمردانه از بین می رود. این نوع رفتارها باید متوقف شود و مسئولان با  تیم های متخلف برخورد محکم داشته باشند.تیم ها باید با آرامش به بحث فنی بپردازند تا اگر تیمی کار فنی خوب و شانس بیشتری داشت نتیجه لازم را کسب کند.

فکری  در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آیا صحت دارد به شما اولتیماتوم داده اند در صورت کسب نتیجه ضعیف مقابل آلومینیوم و پرسپولیس برکنار خواهد شد عنوان کرد:اولتیماتوم برای مربی که صدر جدول است؟ ( با خنده) این همان داستانی است که گفتم، شاید باید خرج کنیم؟ شاید اولتیماتوم پاداشی است که دوستان برای ما درست کردند. از شما  که نماینده هستید و سوال می‌کنید هم خواهش می‌کنم این سوالات را مطرح نکنید چون کسی که این سوال را می پرسد خودش را زیر سوال می برد.

وی یادآور شد: ما از 3 بازی خانگی بیرون از خانه 7 امتیاز کسب کردیم.ما از شما شناخت داریم و اصلا نباید این سوال ها را از طرف دیگران مطرح کنید. من به استقلال آمده‌ام و تمام تلاشم را برای موفقیت تیم  می کنم. شاید برخی از رفتارهای من خوششان نیاید ولی کاری که ما می کنیم هیچ خودخواهی و نفس عماره‌ای در آن وجود ندارد. بارها گفته ام من به اندازه کافی در استقلال تجربه دارم و فضا را به خوبی می شناسم. از هواداران هم می‌خواهم چه قبل و چه بعد از دربی باید رفتارهایی کنند که به نفع تیم باشد.خیلی از طرفداران استقلال به ما کمک می‌کنند و به ما انرژی خوب می دهند.روی صحبتم با طرفداران است، آقایانِ طرفدار استقلال بازیچه دست این و آن نشوید تا به امید خدا این تیم را به قهرمانی آسیا برسانیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jmj9o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 فکری: مشکل استقلال این است که من نه پوکربازم، نه شرط‌بند و نه دلال!/ چون زورمان کم است باید با دو بازی بیشتر به دربی برویم