تاریخ انتشار: 1399/10/15 14:37
کد خبر: 47064

فاضلی: پرسپولیس با دو مساوی قهرمان نمی‌شود؟/نباید با اشتباهات داوری یک مربی جوان را بسوزانیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: بازی کردن مقابل تیم‌های تارتار همیشه سخت بوده ولی ما هم نساجی هستیم و تلاش می کنیم تیم سختکوشی باشیم.
فاضلی: پرسپولیس با دو مساوی قهرمان نمی‌شود؟/نباید با اشتباهات داوری یک مربی جوان را بسوزانیم

وحید فاضلی در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم نساجی و پیکان اظهار داشت: پیکان تیمی است که به لحاظ ساختاری و فنی از سال قبل پیشرفت پیشرفت قابل توجهی داشته است. مدیریت این تیم اکبر محمدی مثل مدیر باشگاه ما، تیم جوان و با دانش و فوتبالی است. 

وی ادامه داد: مهدی تارتار از مربیان فنی و تاکتیکی فوتبال ما است که باعث شده این مجموعه امسال نتایج خوبی بگیرد. بازی کردن مقابل تیم‌های او همیشه سخت بوده ولی ما هم نساجی هستیم و تلاش می کنیم تیم سختکوشی باشیم و در کنار آن بازی چشم نوازی را ارائه بدهیم تا باعث خوشحالی هوادارانمان که در این روزها به خصوص 4 هفته اخیر یار و یاور ما بودند. انرژی مثبتشان به ما می رسید. قوت قلب ما بودند. از ان ها تشکر می کنم و ان‌شاالله بتوانیم با ارائه یک بازی خوب پاسخگوی محبت‌هایشان باشیم. امیدوارم سه امتیاز را کسب کنیم.
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: من مربی جوان اگر قرار است پیشرفت کنم باید با مسائل فنی پیشرفت کنم، اگر قرار است بسوزم خواهش می‌کنم طوری نباشد که یک مربی جوان با اشتباهات داوری بسوزد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در مورد اینکه این تیم شروع خوبی در لیگ داشت اما سپس دچار افت شد به طوریکه طی 4هفته اخیر 3باخت داشته‌اند، گفت: به هرحال در فوتبال یکسری نتایج پیش می‌آیند. الان با دو مساوی که پرسپولیس داشته می‌توانید بگویید قهرمان نمی شود؟ نمی‌توانیم. هفته هشتم است و ما روند خوبی داشتیم. در چهار هفته اول امتیازات خوبی گرفتیم. 

وی افزود: در چهار هفته دوم هم؛ بازی رفسنجان نیمه دوم و نیمه اول سپاهان خوب نبودیم. بقیه بازی ها خوب بودیم. به خصوص در دو هفته اخیر، با توجه به بازی خوبی که ارائه دادیم و موقعیت‌های خوبی که ایجاد کردیم حداقل حقمان 4 امتیاز بود. ولی تلاش می کنیم در 4 هفته سوم این نتایج را جبران کنیم. از هواداران می‌خواهم کمی صبور باشند و کمک کنند به تزریق آرامش تا بتوانیم روند خوبمان در 4 هفته اول را در 4 هفته سوم هم تکرار کنیم. 

فاضلی در خصوص اینکه فکر می‌کند حمایت باشگاه تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: تا به حال که صحبتی در این مورد نداشتند. صحبت‌ها حمایتی بوده چون باشگاه در جریان تغییرات و همه مسائل تیم هست. روند ما به لحاظ تاکتیکی و ایجاد موقعیت در چند هفته اخیر خوب بوده و وقتی اینطور باشد مطمئنان نتیجه هم به دنبال خواهد داشت. همان مثالی که زدم؛ با دو هفته مساوی پرسپولیس نمی توانید بگویید این تیم قهرمان نمی‌شود. قطعا این تیم مدعی قهرمانی است. 

سرمربی نساجی در مورد شرایط روحی و روانی این تیم اظهار داشت: شرایط بازیکنان خوب است. به این خودباوری رسیدند که می‌توانیم مقابل تیم‌های بزرگ قد علم کنیم و بازی خوبی ارائه بدهیم. این مساله کمک کرده که رحیه و اعتماد به نفس خوبی داشته باشند تا در ادامه راه کمک حال ما باشند.

فاضلی تصریح کرد: مجددا از تماشاگرانمان تشکر می‌کنم. از مدیریت و مالک و هیات مدیره که در این روزها حمایتشان را از ما نشان دادند هم تشکر می‌کنم. این حمایتشان قوت قلب ما است. 

وی در خصوص داوری مسابقات گفت: در تلویزیون هم نشان دادند؛ صحنه‌ای که روی ایوب کلانتری خطا شد می‌توانست پنالتی باشد. همچنین صحنه قبل از گل فولاد. در بازی تراکتور هم این برای ما تکرار شد. من مربی جوان اگر قرار است پیشرفت کنم باید با مسائل فنی پیشرفت کنم. اگر قرار است بسوزم خواهش می‌کنم طوری نباشد که یک مربی جوان با اشتباهات داوری بسوزد. این تیم قدمت و هوادار دارد. درون زمین هم بازیکنان ما می‌دانند باید این قدمت و پرهوادار بودن را به حریفان دیکته کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pbpgr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 نساجی شکست خورد اما امیدوار کننده بود