تاریخ انتشار: 1399/10/15 23:48
کد خبر: 47009

اندر حکایت شهرخودرو و هیات فوتبال و جاده ای که باید دو طرفه باشد

امروز شهرخودرو قبل از بازی با سایپا برای ورود به ورزشگاه به مشکل برخورد و از آن بدتر مصاحبه رئیس هیات فوتبال بود.
اندر حکایت شهرخودرو و هیات فوتبال و جاده ای که باید دو طرفه باشد

متاسفانه امروز در حاشیه پیش از دیدار خانگی شهرخودرو مواردی را مشاهده کردیم که می توان گفت از جمله موضوعاتی بود که بحث آبروی یک استان با چندین و چند زنجیره را به خود اختصاص میداد. 

اینکه مدیران شهرخودرو قطعا میبایست زودتر چاره ای برای حل مشکل بوجود آمده اندیشیده تا فراگیر شدن چنین معضلاتی آنهم بدست خودی ها و غیره تبدیل به چالشی از نوع حیثتی نگردد، امریست بدیهی و منطقی ،چرا که باز هم می گوییم بحث آبروی استان ، هواداران ، پیشکسوتان و صاحبان واقعی این مستطیل سبز میباشد. 

اما نقدی که به متولیان و صاحب منسبان فوتبال استان خراسان رضوی وارد است این موضوع را در خود جای میدهد ،که جناب آقای رئیس هیات فوتبال استان خراسان رضوی؛ جنابعالی بعنوان پدر فوتبال این خطه مسئولیتی خطیر و بعنوان سرپرست یک خانواده بزرگ وظیفه سنگینی در امر مدیریت برعهده دارید، نه دامن زدن به بحران این ماجرا و این چنین ماجراهایی! 

جناب دکتر اصولی عزیز؛ اینکه پیش از بازی و در شرایطی که تیم خودتان بنا به هر دلیل و یا دلایلی پشت درب ورزشگاه ، آنهم در مقابل دیدگان تیم حریف و دیگر افراد بومی و غیر بومی مانده است و شما  مصاحبه میکنید و حتی در رسانه ملی سراسری ، خطای مالک تیم شهر و دیار خودتان را محکوم کرده و زیر سوال میبرید ، آیا از نگاه و دیدگاه جنابعالی شایسته و صحیح است که به نوعی ابرو و حیثیت فرزند خود را به تاراج گذاشته و زودتر از اصحاب رسانه ای که خارج از استان هستند، توسط شخص اول فوتبال استان خراسان رضوی خبر عدم مجوز ورود نماینده استانتان و یا بهتر بگوئیم خانواده خودتان را  نقل محافل بیرونی و سرتیتر رسانه های ورزشی که هیچ ، بلکه رسانه ملی نمائید؟! 

جناب رئیس؛ تصاویر و رپرتاژ های تبلیغاتی از نوشیدن یک لیوان آب هم راحت تر است ، آنچه باید مدیریت شود و قطعا استان و فوتبال این شهر نیازمند آن است، پیشرفت واقعی خواهد بود، چرا که شعار شخص دکتر احسان اصولی نهادینه نمودن دوباره زیرساخت ها و راه اندازی زمین های چمنی است  که قولش را دادید. 

اما بیانیه ها و جوابیه ها و مصاحبه های گوناگون، چه در فضای مجازی از قبیل ، توییتر  و اینستا و کانال های تلگرامی وابسته و حتی رسانه های ملی ، علیه خانواده خود ، تنها و تنها مصیبتی را به بار خواهد آورد که این استان متاسفانه با آن غریبه نیست و بار ها و بارها با انحلال و نابودی سرمایه های خود شاهد فروپاشی و تخریب کامل ان بوده است! 

نابودی که دیگر گذاشتن حتی خشتی از آن در راستای بنا نهادنش به هیچ عنوان میسر نیست و نخواهد بود.

چرا که در این استان و در این فوتبال  آبرو از بین رفته و دلیل اصلی ویرانی سرمایه های این استان که زمانی شور ، انگیزه و دل خوشی این هواداران بود با ریختن آبروی یکدیگر با خاک یکسان شد و بس!

شما باید دست یاری برسانید و با پتانسیلی که در جنابعالی و کرسی مدیریتتان، چه در هیات فوتبال استان خراسان رضوی و چه در شورای شهر اسلامی مشهود و وجود دارد، انتظار میرود گره ای از گره های این چنینی را با تعامل و تاملی والا با حضور چهره های فوتبالی و واقعی این استان باز نموده و قطعا موجبات سرافرازی فوتبال استان خراسان رضوی و نشاط این هواداران را فراهم خواهید آورد.

 مجتبی رجب زاده مغانی

 سرپرست مجموعه رسانه های فرتاک در خراسان رضوی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gmz75

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرار سایپا از شکست مقابل شهر خودرو در ثانیه‌های پایانی