تاریخ انتشار: 1399/10/16 01:30
محسن آذرباد در گفت وگو با فرتاک ورزشی:
کد خبر: 46997

برابر فولاد می توانستیم پیروز میدان باشیم/ مس رفسنجان روند رو به رشدی دارد

هافبک مس رفسنجان در گفت وگو با فرتاک ورزشی از روند رو به رشد این تیم صحبت کرد.
برابر فولاد می توانستیم پیروز میدان باشیم/ مس رفسنجان روند رو به رشدی دارد

محسن آذرباد هافبک دفاعی مس رفسنجان در گفت وگو با خبرنگار فرتاک ورزشی در خصوص بازی این تیم در برابر فولاد خوزستان گفت: فولاد یکی از تیم‌های بسیار خوب لیگ برتر است و تا این هفته هم نتایج خوبی گرفته بود و بازی در برابر این تیم آن هم در اهواز بسیار سخت بود که خدا  را شکر توانستیم به یک تساوی دست پیدا کنیم.

 وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: تیم فولاد امسال آسیایی هست و مدعی قهرمانی  و کاملا تحت کنترل ما بود و روی یک غفلت گل خوردیم و اگرچه مساوی کردیم اما واقعا حقمان بود پیروز میدان شویم.

آذرباد در ادامه صحبت های خود  گفت: خدا را شکر شرایط مس رفسنجان رو به رشد است و باید قبول کنیم این تیم اولین فصل حضورش در لیگ برتر است و نباید توقع داشت که از ابتدا در مسابقات قدرتمندانه حاضر باشد .

هافبک مس رفسنجان در پایان صحبت های خود گفت: با کادر فنی خوبی که داریم و کیفیت بسیار عالی در تمرینات شک ندارم این تیم حرف‌های بسیاری برای گفتن خواهد داشت و تنها ناراحتی ما این است که در اولین سال حضور نمی‌توانیم به دلیل وجود بیماری کرونا از حمایت و حضور هواداران پرشور و دوست داشتنی رفسنجان بهره ببریم، هوادارانی که در مسابقات لیگ دسته اول در سرما و گرما در کنار تیم بودند تا شاهد صعود به لیگ برتر باشیم و امیدوارم با رفع شدن بیماری کرونا، شاهد حضور آنها در ورزشگاه باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3669vj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دومین تغییر در تیم مس؛ آذرباد از رفسنجان جدا شد