تاریخ انتشار: 1399/10/17 23:56
کد خبر: 46854

پیشکسوتان استقلال با خبرنگاران دیدار می‌کنند

تیم‌های فوتبال پیشکسوتان استقلال و تیم فوتبال خبرنگاران در دیداری دوستانه به مناسبت دومین جایزه ناصر حجازی به مصاف هم می‌روند.
پیشکسوتان استقلال با خبرنگاران دیدار می‌کنند

 دومین جایزه ناصر حجازی امسال با گرامیداشت یاد و خاطره منصور پورحیدری و جعفر کاشانی برگزار شد و منتخبین این مراسم جایزه خود را دریافت کردند.

بر همین اساس و با اعلام حجت نظری دبیر جشنواره جایزه ناصر حجازی به همین مناسبت و به منظور نکوداشت و تقدیر از خانواده‌های ناصر حجازی، منصور پورحیدری و جعفر کاشانی روز پنجشنبه ۱۸ دی ماه و از ساعت ۱۰ صبح تیم های فوتبال پیشکسوتان استقلال و خبرنگاران در ورزشگاه امام رضا تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در این دیدار که در حضور مقامات وزارت ورزش فدراسیون فوتبال و پیشکسوتان و مدیران باشگاه استقلال و همچنین مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این باشگاه برگزار خواهد شد برای تیم استقلال نفراتی مانند نیما خیراندیش، علیرضا اکبرپور، علی جانملکی، محمدرضا مهرانپور، علی موسوی، شاهین بیانی، رضا حسن‌زاده، ادموند اختر، ایوب اصغرخانی، افشین حاجی پور، آرش برهانی، یدالله اکبری، مهدی امیرآبادی و محمد مومنی به سرمربیگری محمد نوری به میدان خواهند رفت.

لازم به ذکر است تیم فوتبال خبرنگاران نیز در سال ۹۵ با هدف حضور در در دیدارهای خیرخواهانه و انساندوستانه تاسیس شده که علاوه بر آن این تیم طی این سالیان در دیدار های بزرگداشت و نکوداشت چهره های مختلف ورزشی نیز در میادین حاضر شده است.

پیشکسوتان استقلال با خبرنگاران دیدار می‌کنند

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bbqp5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلالی‌ها در مراسم جایزه ناصر حجازی دیدار تازه کردند