تاریخ انتشار: 1399/10/18 00:03
کد خبر: 46853

دو ابهام ترکیب استقلال برای دربی

باید دید فکری برای دربی چه تصمیمی در خط میانی خواهد گرفت و آیا از فرشید اسماعیلی در ترکیب اصلی استاده خواهد کرد یا اینکه رضاوند را به میدان می فرستد.
دو ابهام ترکیب استقلال برای دربی

کادر فنی استقلال در بازی های اخیر با توجه به مصدومیت و محرومیت بازیکنانشان تغییرات زیادی در ترکیب اصلی داشته اند اما در دو بازی آخر برابر گل گهر سیرجان و آلومینیوم اراک ثباتی نسبی در ترکیب استقلال حاکم بوده است و حالا علامت سوال ترکیب استقلال برای دربی، در پست دفاع چپ و هافبک خواهد بود.

محمد دانشگر در غیاب هروویه میلیچ و محمد نادری در دفاع چپ فیکس شده و فرشید اسماعیلی بعد از پایان محرومیت انضباطی‌اش، در بازی برابر گل گهر سیرجان به عنوان بازیکن تعویضی و در بازی با آلومینیوم اراک در ترکیب اصلی به میدان رفت. البته حضور اسماعیلی در ترکیب اصلی شاید به دلیل3 اخطاره بودن آرش رضاوند بود که در صورت دریافت کارت زرد دربی را از دست می داد اما رضاوند هم در بازی این هفته برای استقلال از دقیقه 66 به میدان رفت.

باید دید فکری برای دربی چه تصمیمی در خط میانی خواهد گرفت و آیا از فرشید اسماعیلی در ترکیب اصلی استاده خواهد کرد یا اینکه رضاوند را به میدان می فرستد. او برای سمت چپ خط دفاعی‌اش هم سه گزینه دارد که باید دید به کدام یک از آنها بازی خواهد داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2adlpv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شنبه؛ آخرین مهلت بابک مرادی و استقلال