تاریخ انتشار: 1399/10/21 01:03
کد خبر: 46660

مقصر نتایج نساجی من و داوران هستیم!

وحید فاضلی معتقد است تیمش قربانی تصمیمات داوران شده است.
مقصر نتایج نساجی من و داوران هستیم!

وحید فاضلی سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان اظهار کرد: صنعت نفت آبادان پدیده لیگ امسال است و بابت نتایجی که کسب کرده‌اند، به آنها تبریک می‌گویم.

وی با بیان اینکه باید با تلاش‌مان، دل‌نگرانی هواداران و حال ناخوش آنها را خوب کنیم، افزود: هر آنچه تاکنون برای نساجی رخ داده چه به لحاظ امتیاز و همچنین رتبه در جدول، مقصر بنده هستم و همچنین اشتباهات داوری؛ اشتباهاتی که نه براساس نظرات کارشناسان، بلکه به‌دلیل عذرخواهی چندباره کمیته داوران از باشگاه نساجی رخ داده؛ حداقل ۶ امتیاز از دست دادیم و اگر این امتیازات به ما اضافه می‌شد، الان با ۱۴ امتیاز باید برای کسب سهمیه آسیا می‌جنگیدیم.

سرمربی نساجی مازندران با عنوان اینکه باز هم از هواداران عذرخواهی می‌کنم و می‌خواهم از این بازیکنان حمایت کنند، خاطرنشان کرد: بازیکنان ما از شریف‌ترین‌ها هستند، با دل و جان می‌جنگند. خوب می‌توانیم ایجاد موقعیت کنیم ولی در زدن ضربات آخر مشکل داریم. به حمایت هواداران نیاز داریم. کمک بکنید تا این سربازان نساجی با روحیه بالا در مقابل حریفان حاضر شوند.

فاضلی با اشاره به جدایی 4 بازیکن تیم ادامه داد: دو بازیکن ما مبتلا به کرونا شدند اما بقیه بچه‌ها سالم و سرحال، برای بازی آماده هستند.

وی در پاسخ به این سوال که تیم نساجی با میانگین سنی حدود ۳۰ سال یکی از مسن‌ترین تیم‌های لیگ است و بیشتر نیمه دوم‌ها را به حریف واگذار می‌کند، بیان کرد: میانگین سنی تیم ما حدود ۲۶ سال است.

درست است که ما در نیمه‌های دوم گل خوردیم اما در بازی قبل مقابل پیکان در دقیقه ۹۰ گل سالم زدیم که داور به اشتباه آن را مردود اعلام کرد و در دقیقه ۹۴ هم یک موقعیت صد در صد داشتیم که بازیکن جوان ما عرفان گل‌محمدی آن را از دست داد. در بازی‌هایی نیز جلو بودیم و این مسائل برای دیگر تیم‌ها نیز صدق پیدا می‌کند. طبیعی است که تیم‌ها جلو می‌‌افتند، عقب می‌کشند.

سرمربی نساجی مازندران در پاسخ به این سوال که هواداران در بازی فردا سه امتیاز را می‌خواهند، عنوان کرد: بازیکنان ما واقعاً در تلاش هستند و از هواداران هم تقاضا داریم از آنها حمایت کنند. کمک کنند تا بچه‌ها با تمرکز و آرامش کامل، بازی‌شان را انجام دهند.

باز هم از بازیکنان‌مان تشکر می‌کنم، افتخار می‌کنم حامد شیری یکی از بهترین کاپیتان‌های تاریخ نساجی در تیم ما حضور دارد. اگرچه بازیکنان ما اسم بزرگی ندارند اما مثل یک سرباز در این تیم می‌جنگند. بازیکنی مثل سعید بیگی در ۵ پست برای ما بازی کرده است. به تعداد انگشتان دست هم بازیکنی نداریم که بتواند در ۵ پست در لیگ برتر بدون حتی کاهش کیفیت بازی کند. محمود قائدرحمتی هم واقعاً صادقانه در زمین می‌جنگد و باز هم تکرار می‌کنم واقعاً بازیکنان شریفی داریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lyj7r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی نساجی: آماده بازی با سپاهان هستیم