تاریخ انتشار: 1399/10/22 21:45
کد خبر: 46488

تمام رشته‌هایی که پنبه شد/ آقای نوراللهی باز هم سکوت کنیم؟‌

«احمد نوراللهی سهم بزرگی در تساوی نتیجه دربی ۹۴ داشت»
تمام رشته‌هایی که پنبه شد/ آقای نوراللهی باز هم سکوت کنیم؟‌

بدون شک احمد نوراللهی در چند فصل اخیر یکی از بهترین بازیکن‌های پرسپولیس بوده و نقش مهمی در موفقیت‌های  این تیم در سال‌‌های اخیر داشته است.

اما شرایط این فصل هافبک محجوب سرخ‌ها قابل قیاس با فصل پیش نبوده و نوراللهی با شرایط ایده‌آل خود فاصله بسیاری دارد.

عملکردهای نچندان خوب شماره هشت پرسپولیس

در این فصل ادامه داشت تا در فینال لیگ قهرمانان آسیا، آن خطای بی مورد و غیر قابل توجیه از سوی او رخ داد و آرزو‌های هواداران این تیم برای قهرمانی در آسیا نقش بر آب شد.

پس از آن اتفاق انتقادهای هواداران نسبت به او آغاز شد و نوراللهی با یک حرکت ناشایست پس از دیدار مقابل نساجی با هیس نشان دادن  در شبکه‌های اجتماعی به منتقدانش واکنش نشان داد.

این رفتار از نوراللهی که بارها برای شخصیت متین و مسؤلیت‌پذیرش مورد تشویق قرار گرفته بود، دور از انتظار بود و وجه‌ی او را کمی دگرگون کرد.

عملکرد بد نوراللهی ادامه پیدا کرد تا جایی که در دربی ۹۴ از دست دادن دو موقعیت ۱۰۰ درصد و چندین موقعیت دیگر  توسط این هافبک شمالی پرسپولیس، کمک شایانی به استقلالی‌ها کرد تا با یک شکست سنگین  بازی را ترک نکنند و به حداقل امتیاز دست پیدا کنند.

هر فوتبالیستی در دوران حرفه‌ای خود دچار افت خواهد شد و احمد هم از این قضیه مستثنی نیست، اما باید دید از نظر نوراالهی همچنان در مقابل اشتباهات مهلکش باید سکوت کرد یا اجازه انتقاد از خودش را به کارشناسان و هواداران پرسپولیس می‌دهد؟

نوراللهی اگر به همین شرایط بازی و رفتاری ادامه دهد تمام آنچه را که در این سالها رشته کرده پنبه خواهد دید و جایگاه خود را نزد هوادارن سرخ از دست خواهد داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pbdgr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نوراللهی: امیدوارم پول خوبی به باشگاه برسد / مشکل زیاد است