تاریخ انتشار: 1399/10/23 11:35
کد خبر: 46466

برهانی: اگر VAR بود الان با ۶ امتیاز اختلاف صدرنشین بودیم

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: تا الان شش، هفت پنالتی برای ما گرفته نشده است و اگر VAR بود الان با شش امتیاز اختلاف صدرنشین بودیم.

برهانی: اگر VAR بود الان با ۶ امتیاز اختلاف صدرنشین بودیم

آرش برهانی در ارتباط تلفنی با برنامه فوتبال برتر، درباره دربی، اظهار داشت: در این یک هفته برنامه‌ریزی خوبی داشتیم تا بازی خوبی مقابل پرسپولیس داشته باشیم. در ابتدای بازی پیش افتادیم و بعد از آن تدافعی بازی کردیم. این طبیعت فوتبال است و تیم حریف به دنبال تغییر نتیجه بود. اگر کرمانشاهی (داور بازی) بیشتر دقت می‌کرد، پنالتی برای ما می‌گرفت و اختلاف دو گل می‌شد، سرنوشت بازی تغییر می‌کرد.

وی با اشاره به دیدار پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن، تصریح کرد: در دیدار پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن، یک نیمه دروازه ذوب‌آهن را ندیدیم! این طبیعت فوتبال است. تیمی که عقب است، حمله می‌کند.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال راجع به تعویض شیخ دیاباته گفت: وقتی ما جلو بودیم، دیاباته را آوردیم که توپ را در جلوی میدان حفظ کند، ولی هدفی که داشتیم از تعویض دیاباته محقق نشد.

مربی استقلال درباره گل اول پرسپولیس توسط مهدی عبدی و اشتباه مدافعان استقلال گفت: فکر می‌کنم این جزو معدود گل‌هایی بود که در جریان بازی خوردیم. کار دفاع تیمی ما خوب است، ولی فکر می‌کنم در این صحنه غافلگیر شدیم. اگر پنالتی گرفته می‌شد پیش از این گل و بازی ۲ بر صفر می‌شد، ما هم در نیمه دوم بازی متفاوتی را به نمایش می‌گذاشتیم.

برهانی درباره اینکه همه کارشناسان داوری برنامه فوتبال برتر معتقد بودند صحنه هند پنالتی نبوده است، تصریح کرد: این صحنه واضح بود که پنالتی باید گرفته می‌شد. تاکنون هفت پنالتی ما سوخت شده و بهتر است حمایت کورکورانه نکنیم و بگوییم کرمانشاهی اشتباه نکرده است. قبل از بازی سعی کردیم به کمیته داوران احترام بگذاریم، ولی متأسفانه قبل از دربی اتفاقات خوبی رخ نداد و باعث شد داور تحت فشار قرار بگیرد و این پنالتی واضح را نبیند یا نگیرد.

وی تأکید کرد: نظر من این است که هند پنالتی بوده و دست مدافع پرسپولیس باز است. این صحنه کارشناسی نمی‌خواهد و پنالتی مشخص است.

وی درباره اظهارات حمید مطهری که چرا استقلالی‌ها درباره دو پنالتی گرفته نشده آلومینیوم صحبت نمی‌کنند، گفت: اگر VAR بود ما الان با شش امتیاز اختلاف صدرنشین بودیم. تا الان شش هفت پنالتی برای ما گرفته نشده است، مثل همین صحنه هند. من قضاوت را به هواداران می‌سپارم.

برهانی درباره انتقاداتی که به عملکرد استقلال وارد می‌شد، خاطرنشان کرد: برای بدنسازی سه هفته زمان لازم است تا بتوانید تیم را هماهنگ کنید، ولی ما چنین زمانی را نداشتیم. وقتی فکری آمد تیم نساجی بدنسازی‌اش را انجام داده بود و تازه ایشان به استقلال آمد. ما در این مدت ضمن آماده‌سازی بدن بازیکنان باید بازی تدارکاتی انجام می‌دادیم و البته خیلی از بازیکنان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم. رفته رفته شرایط بهتری در بحث فنی پیدا کردیم و نتایج خوبی گرفتیم. باز هم می‌توانیم بهتر باشیم و مطمئن باشید این اتفاق رخ می‌دهد. از هواداران تشکر می‌کنم که شرایط را درک کردند و به ما انرژی دادند.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان این تیم یادآور شد: یک ماه دیگر نیم‌فصل است، ولی بچه‌ها فقط ۱۰ درصد از مطالبات‌شان را گرفته‌اند و برخی هم از فصل پیش با آن‌ها تسویه حساب نشده است. بچه‌ها از لحاظ مالی مشکلاتی دارند و امیدوارم مسئولان به فکر باشند، چون بازی‌های حساسی داریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2regrb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


4 ستاره سرخابی تست دوپینگ دادند