تاریخ انتشار: 1399/10/23 16:53
کد خبر: 46450

فوری/ تحریم تمرین پرسپولیس توسط یحیی گل محمدی

سرمربی پرسپولیس بعد از نشست خبری جنجالی روز گذشته خود، در تمرین امروز سرخپوشان حاضر نشد.
 فوری/ تحریم تمرین پرسپولیس توسط یحیی گل محمدی

یحیی گل محمدی که اینبار اعضای هیات مدیره را مقصر ناکامی در دربی متصور شده، در نشست خبری روز گذشته خود بعد از اینکه برد تیمش را در دقایق تلف شده از دست داد به انتقاد صریح از اعضای هیات مدیره و خصوصا مهدی رسول پناه پرداخت.

سرمربی سرخپوشان در ادامه انتقاداتش نسبت به حضور رسول پناه در راس هیات مدیره این باشگاه بعد از اتفاقاتی که شکل داده بود، ضرب العجلی 48 ساعته به وزارت ورزش داد تا تصمیم نهایی خود را برای ایجاد تغییرات و برکناری مهدی رسول پناه را شکل دهد.

یحیی گل محمدی اما در تمرین امروز پرسپولیس که اختصاص به ریکاوری بعد از دربی داشت حضور نیافت تا شایعات درباره احتمال تصمیم جنجالی سرمربی سرخپوشان را افزایش دهد. سرمربی سرخ‌ها پیش از این نیز یک بار پیش از اعزام تیم به دوحه برای مرحله گروهی لیگ قهرمانان بعد از شروع دوباره آن، در حالت قهر در تمرینات حاضر شده بود و با دعوت از خبرنگاران انتقادات تندی را متوجه هیات مدیره کرد و در ادامه کار را به همکاران فنی‌اش سپرد و به طور کامل روی نیمکت حاضر شد تا به این شکل گلایه و اعتراض خود را به نمایش بگذارد.

اکنون باید دید ماجرای قهر دوباره یحیی گل محمدی اینبار با عدم حضور در تمرینات این تیم با چه سرانجامی همراه خواهد شد و مدیران این تیم و خصوصا وزارت ورزش چه تصمیمی خواهند گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/277km6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل‌محمدی: در جریان جدایی بشار نبودم وگرنه مانع می‌شدم!