تاریخ انتشار: 1399/10/26 18:18
کد خبر: 46222

طلسم شکنی تارتار مقابل سپاهان

بعد از هدر رفتن سه پنالتی اخیر پیکان، این تیم در نهایت مقابل سپاهان موفق شد اینبار پنالتی خود را با ضربه قادری تبدیل به گل کند.
طلسم شکنی تارتار مقابل سپاهان

پیکان در این فصل صاحب پنالتی شده که از این تعداد سه تای آن توسط بازیکنان فیروزه‌ای پوش از دست رفته بود اما اکنون این محمد قادری بود که توانست ضربه‌اش را برخلاف تشخیص پیام نیازمند تبدیل به گل کند.

اولین پنالتی برای پیکان توسط حجت حق وردی، مدافع میانی ابتدای فصل این تیم که اکنون راهی سومقاییت شده، تبدیل به گل شد. در ادامه اما سه پنالتی بعدی پیکان مقابل تراکتور، شهرخودرو و آلومینیوم اراک توسط حق وردی یک بار و امیر روستایی دو بار از دست رفت تا ماحصل آن از دست رفتن امتیارات حیاتی برای مهدی تارتار باشد.

اکنون اما پنجمین پنالتی برای پیکان در این فصل و در یازدهمین بازی فصل تبدیل به گل شد. برخورد توپ به دست حسینی در محوطه جریمه سپاهان یک ضربه پنالتی نصیب پیکان کرد تا این بار محمد قادری پشت این ضربه قرار گیرد و در خلاف جهت تشخیصی از سوی پیام نیازمند، تبدیل به گل تساوی این تیم شود.

سپاهان اما دقایقی بعد با گلی که سجاد شهباززاده به ثمر رساند، بار دیگر از پیکان پیش افتاده و باید دید شاگردان محرم نویدکیا قادر به حفظ نتیجه و برد در این بازی خواهند بود یا خیر.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yovze

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اماها و اگرهای تیم سپاهان