تاریخ انتشار: 1399/10/26 19:20
کد خبر: 46216

نویدکیا: نیمه اول خوبی نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: باید خداراشکر کنیم که توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم، اما انتظار دارم بازیکنانم بهتر از این کار کنند.
نویدکیا: نیمه اول خوبی نداشتیم

محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبریپس از پیروزی دو بر یک سپاهان مقابل پیکان در هفته یازدهم لیگ برتر اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*روز ۲۳ دی را به تمام کارمندان و کارکنان و مخصوصا مدیرعامل فولاد مبارکه تبریک می‌گویم و از عظیمیان که در سال‌های گذشته به سپاهان واقعا کمک کرد تبریک بگویم. چه من باشم چه نباشم او به سپاهان واقعا خدمت می‌کند و از صمیم قلب تشکر می‌کنم. امیدوارم همینطور حمایت کند که سپاهان بهتر و بهتر شود.

*نیمه اول خوبی نداشتیم. توپ‌های زیادی را در مرکز زمین از دست دادیم. به خاطر پرسی که پیکان می‌کرد. آن‌ها بازی بهتری انجام دادند و اجازه بازیسازی به ما ندادند. در نیمه دوم هم بازی نسبتا برای ما خوب شده بود، اما یک گل پنالتی خوردیم که بود و نبودش مهم نیست، ولی برایم جای خوشحالی داشت که تیمم با پیکان که سازماندهی دفاعی خوب دارد توانست خیلی خوب به بازی برگردد و گل دوم را زدیم. بعد از آن چند موقعیت ایده آل برای گلزنی داشتیم. باید خداراشکر کنیم که توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم، ولی انتظار دارم بازیکنانم بهتر از این کار کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pbd8o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نویدکیا: وقتی باشگاه کارش را اصولی انجام می‌دهد، دلیلی ندارد مربی مشکل‌ساز شود