تاریخ انتشار: 1399/10/26 20:25
کد خبر: 46209

کرچیچ: بازیکنان ذوب آهن مشکل ذهنیتی دارند

مربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: مشکل این تیم وضعیت ذهنی بازیکنان است،این موضوع بدان معناست که ذهنیت بازیکنان ما اشکال دارد و ما باید در لحظات آخر بازی تمرکز کافی داشته باشیم.

کرچیچ: بازیکنان ذوب آهن مشکل ذهنیتی دارند

میلیچ کرچیچ در کنفرانس خبری بعد از مصاف با سایپا اظهار کرد: خیلی سخت است که بعد از این بازی صحبت کنیم به دلیل اینکه آنها (سایپا) در دقایق آخر گل زدند؛ ۳۰ دقیقه اول بازی را خیلی خوب کنترل کردیم و خیلی خوب بازی کردیم اما برای تطابق با وضعیت چمن بازی کار سختی داشتیم ولی نیمه اول در کل خوب سپری شد.

وی افزود: نیمه دوم را نیز خوب شروع کردیم ولی مثل همیشه و چند بازی آخر روی ضربات ایستگاهی و کرنر مشکل داشتیم، ابتدا برای این ضربات من تو من کردیم ولی بعداً به دفاع منطقه‌ای روی آوردیم ولی باز هم مشکل داشتیم.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن تصریح کرد: این موضوع بدان معناست که ذهنیت بازیکنان ما اشکال دارد و ما باید در لحظات آخر بازی تمرکز کافی داشته باشیم اما بعضی بازیکنان ممکن است از این ضربات ترس داشته باشند.

وی ادامه داد: در حفظ توپ و تساوی که داشتیم مقداری ترس و تنش اضطراب در بین بازیکنان دیده می‌شد که این یک مشکل ذهنیتی است که روی آن کار می‌کنیم.

کرچیچ افزود: وضعیت شهاب گردان را دقیق نمی‌دانیم ولی او در پاشنه پا مشکل داشت و نمی‌توانست این بازی را درون زمین باشد و وقتی به اصفهان برسیم وضعیت دقیق مصدومیت او مشخص می‌شود، شهاب (گردان) بازیکن بزرگی است و تجربه بسیار خوبی دارد و باید روند خود را بهبود ببخشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gmp9z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برد لحظه آخری سایپا مقابل ذوب آهن

تصمیم جدید هیئت مدیره سبز پوشان اصفهان
اتفاقات جدید در ذوب آهن اصفهان