تاریخ انتشار: 1399/10/27 10:59
کد خبر: 46186

نوراللهی پرسپولیس را به کما بُرد!

بی‌دقتی هافبک کهنه‌کار پرسپولیس باعث شد پیروزی در دربی از دست سرخ‌پوشان بپرد.
نوراللهی پرسپولیس را به کما بُرد!

تیم فوتبال پرسپولیس بعد از دریافت گل زودهنگام در دربی پایتخت خیلی زود به خودش آمد و با یک برنامه‌ریزی دقیق و حسhب شدi فشار زیادی را به استقلال وارد کردT به طوری که در همان نیمه اول نیز نه تنها می‌توانست کار را به تساوی بکشاند بلکه حتی این فرصت را داشت تا با برتری به رختکن برود هرچند درنهایت این اتفاق نیفتاد.

این حملات دامنه‌دار پرسپولیسی‌ها در نیمه دوم منسجم‌تر و با برنامه‌تر دنبال شد و خیلی زود توسط مهدی عبدی و سپس وحید امیری دروازه حریف را بازکردند تا خود را برنده دربی حساس پایتخت ببینند. هرچند سرخ‌پوشان تا ثانیه‌هایی پایانی این برترd را حفظ کرده بودند اما در نهایت روی خلاقیت فردی مهدی قایدی قافیه را به حریف باختند.

البته در این بین چندین موقعیت خوب گل نیز نصیب پرسپولیسی‌ها شد که در بیشتر آنها احمد نوراللهی در متن کار قرار داشت که اگر این هافبک که در این بازی پشت مهاجمhن قرار داشت، از فرصت‌های طلایی که در اختیار او گذاشته شده بود بهتر استفاده می‌کرد, شاید بعد از سال‌ها نتیجه‌ای دور از انتظار در دربی رقم می‌خورد تا الان نیز نوراللهی نه تنها مورد شماتت هواداران قرار نداشت بلکه محبوب قلوب هواداران سرخ‌پوش بود.

نورالهی به نظر می‌رسد که شرایط روحی خوبی نداشته اما سخت در اندیشه جبران دربی پایتخت است تا کاپیتان دوم تیم یحیی بتواند بار دیگر در فرمی دلخواه روانه میدان شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3npaqk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس نمی‌خواهد نوراللهی را از دست بدهد