تاریخ انتشار: 1399/10/30 15:49
کد خبر: 45941

ربیعی: در همه بازی‌ها بازیکن مصدوم داشته‌ایم/ ما هم یک اوت‌انداز بزرگ داریم!

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید تیمش در همه بازی‌ها بازیکن مصدوم داشته است.
ربیعی: در همه بازی‌ها بازیکن مصدوم داشته‌ایم/ ما هم یک اوت‌انداز بزرگ داریم!

محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پیکان اظهار کرد: نتایج تیم پیکان و جایگاه این تیم نشان دهنده سختی کار ما خواهد بود. ما از نظر ذهنی سعی کردیم خودمان را برای بازی فردا آماده کنیم. امیدوارم فردا با تمرکز کامل به اجرای برنامه‌های تاکتیکی بپردازیم. تیم پیکان هم به دلیل حضور آقای اکبر محمدی و مهدی تارتار برای من بسیار با احترام است.

وی درباره مصدومیت بازیکنانش هم گفت: ما برای بازی مقابل پیکان ۶ بازیکن را نداریم. از اول فصل تا الان بازی‌ای نبوده که تمام تیم را در اختیار داشته باشم. این موضوع دلایل مختلفی دارد اما بخش عمده به دلیل تناوب بازی در چمن طبیعی و تمرین در چمن مصنوعی است. باید با تدابیر مدیریت باشگاه یک زمین تمرین مناسب برای ما آماده شود. بازی کردن در چمن مصنوعی سخت است و تیم ما هم مثل نساجی با این مشکل روبه‌رو است. ما مقداری در موارد دیگر باید تدبیر بهتر داشته باشیم. البته مشکل اصلی همین زمین است. برخی از فیزیوتراپ‌ها می‌گویند درد همسترینگ زیاد شده است که به خاطر فشردگی بازی‌هاست. به هر حال بازیکنان با نهایت درایت بازی می‌کنند.

او در ادامه درباره اینکه چرا به بازیکنان جوان کمتر بازی می‌دهد، گفت: بازیکنان جوان خوبی را بازی داده‌ایم. قاعدتا تیمی که تازه به لیگ برتر آمده باید بیشتر در محور تجربه قدم بردارد. تیم آکادمی ما قدم‌های خوبی برداشته است اما مثلا درباره اینکه چرا کریمی بازی نمی‌کند باید بگویم او از نظر من شرایط مناسبی ندارد و موارد انضباطی هم دارد.

ربیعی ادامه داد: ما در ۵ بازی اول مسابقات نتوانستیم به گل برسیم اما بازی‌های خوبی ارائه می‌دادیم. ما ۱۴ بازیکن جدید دور هم جمع کردیم که نیازمند زمان بود. اما در ۵ بازی بعدی ۶ گل به ثمر رسانده‌ایم که این یعنی رشد خوبی داشته‌ایم. روی برخی گل‌هایی که خوردیم اشتباهاتی داشتیم که باید روی آن تمرین کنیم و بتوانیم نقاط ضعف را ترمیم کنیم.

او درباره نادر محمدی، بازیکن پیکان که اوت‌های بلندی پرتاب می‌کند هم گفت: این یکی از تاکتیک‌های برجسته پیکان است و ما هم در باشگاه مس رفسنجان صاحب یک اوت انداز بزرگ هستیم که مولد این موضوع است. علی علیزاده عزیز در تیم ما مدیریت می‌کند که خودش استاد این موضوع است. اوت یک بحث تاکتیکی است. علیزاده هم سال‌ها اوت پرتاب می‌کرد. این یکی از موارد مهم باشگاه پیکان است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qewy9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ربیعی: عدالت را برای همه تیم ها اجرا کنید