تاریخ انتشار: 1399/11/01 01:54
کد خبر: 45915

ورمزیار: قهرمانی استقلال در نیم‌فصل قابل پیش‌بینی است/ فکری بیشتر هوای بازیکنان را داشته باشد

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: فکر می‌کنم شرایط برای قهرمانی استقلال در نیم‌فصل مهیا است و با این شرایط کار خیلی سختی وجود ندارد.
ورمزیار: قهرمانی استقلال در نیم‌فصل قابل پیش‌بینی است/ فکری بیشتر هوای بازیکنان را داشته باشد

صادق ورمزیار درباره پیروزی 3 بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتور، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و استقلال 3 امتیاز خیلی حساس را کسب کرد. در نیمه اول، بازی برابر و بیشتر توپ در میانه زمین بود. تراکتور در این نیمه اصرار داشت رو به عقب بازی کند. آنها در 20 دقیقه دوم نیمه اول بیشتر سعی کردند با دروازه‌بان‌شان بازی کنند که در یکی از همین حرکات رو به عقب دچار اشتباه شدند و گل نخست استقلال به ثمر رسید.

وی اضافه کرد: در نیمه دوم، تراکتور با تعویض‌های هجومی که داشت، روند را به نفع استقلال تغییر داد، چون استقلال 3 مهاجم آماده در جلوی میدان داشت و باعث شد گل‌‌های بیشتری به ثمر برساند.

پیشکسوت فوتبال استقلال با اشاره به نمایش خوب داریوش شجاعیان یادآور شد: بعد از بازی با پرسپولیس گفتم اگر شجاعیان جای دیاباته به میدان می‌آمد بهتر می‌توانستیم کار کنیم. در این بازی هم دیدید که شجاعیان با حضورش خیلی به استقلال کمک کرد. حضور او در این بازی، به تیم نظم داد. سال‌های پیش این کار را مجتبی جباری و جپاروف برای استقلال انجام می‌دانند و حالا شجاعیان خیلی خوب کار می‌کند.

ورمزیار گفت: استقلال از لحاظ مهره خیلی قدرتمند است ولی باید به ترکیب ایده‌آلش برسد تا برای قهرمانی نیم فصل استارت بزند. فکر می‌کنم شرایط برای قهرمانی استقلال در نیم فصل مهیا است و با این شرایط کار خیلی سختی ندارد. قهرمانی نیم فصل برای استقلال با این تیم خوب قابل پیش‌بینی است.

وی عنوان کرد: حواشی باید از تیم دور شود. از محمود فکری می‌خواهم بیشتر هوای بازیکنانش را داشته باشد و با آنها بیشتر رفاقت کند تا حواشی جمع شود.

پیشکسوت استقلال درباره جدایی میلیچ گفت: این حق محمود فکری است که درباره ترکیب تیمش تصمیم بگیرد و بابت این موضوع بازیکن حق ندارد از تیم جدا شود. البته بحث جدایی میلیچ به محمود فکری ربطی ندارد و احتمالا او به دلیل بحث مالی جدا شده است. میلیچ از بازیکنان خوب استقلال بود و می‌توانست در کنار نادری خیلی خوب به تیم کمک کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oqleq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ورمزیار: باید جایگاه مدیرعامل و سرمربی در استقلال حفظ شود