تاریخ انتشار: 1399/11/01 18:45
کد خبر: 45877

نامه عذرخواهی رسول پناه بابت صحبت‌های جنجالی

مهدی رسول پناه عضو سابق هیئت مدیره پرسپولیس با انتشار یک نامه از مردم ایران بابت صحبت هایش درباره اتفاقات این باشگاه عذرخواهی کرده است.
 نامه عذرخواهی رسول پناه بابت صحبت‌های جنجالی

رسول پناه که در هفته های گذشته به یکی از خبرسازترین نفرات باشگاه پرسپولیس بوده، در روزهای اخیر شایعات زیادی را پیرامون جدایی خود دیده و حالا با انتشار یک نامه، به این اخبار پاسخ داده است.

او در این نامه بابت صحبت هایش که به صورت مخفیانه ضبط و پخش شدند، عذرخواهی کرده و همچنین برای تیم فوتبال پرسپولیس آرزوی موفقیت داشته است. نکته جالب این است که در نامه مهدی رسول پناه، خبری از عذرخواهی از بازیکنان و اعضای کادرفنی پرسپولیس دیده نمی‌شود.

در ویدیوهایی که مخفیانه از او ضبط شدند، رسول پناه صحبت های عجیب و اغلب توهین آمیزی را درباره برخی از بازیکنان پرسپولیس و همچنین یحیی گل محمدی مطرح کرد. البته نکته مهم این است که او تصور می‌کرد این صحبت ها در جمعی خصوصی مطرح شده و طبیعی است که مواضع افراد در محفل خصوصی با موضع رسمی متفاوت باشد.

این در حالی است که هنوز جدایی او از هیئت مدیره به صورت رسمی اعلام نشده است. باتوجه به قبول استعفای علی رغبتی، اکنون هیئت مدیره پرسپولیس 3 نفره است و اگر با استعفای رسول پناه نیز موافقت رسمی شود، هیئت مدیره قرمزها از رسمی و اعتبار خارج می‌شود. بنابراین ابتدا باید یک نفر (جعفر سمیعی) به عضویت هیئت مدیره در بیاید تا رسول پناه از این جمع خارج شود. هرچند که جدایی او قطعی به نظر می‌رسد.

متن نامه به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم عزیز ایران

هواداران گرامی پرسپولیس

متاسفانه در روزهای اخیر انتشار تقطیع شده ویدئوهایی از صحبت های بنده در جمع چند هوادار و سوبرداشت ها از این صحبت ها به دلیل تقطیع فیلم، باعث ایجاد حاشیه و البته ناراحتی بخش بزرگی از مردم متدین و انقلابی کشورمان شده است.

لازم می دانم از عموم مردم به ویژه هواداران پرسپولیس بابت این اتفاق عذرخواهی کنم از آنها بخواهم با اتحاد و همدلی، باشگاه بزرگ پرسپولیس را برای رسیدن به قهرمانی پنجم و ثبت یک رکورد دست نیافتنی، یاری کنند.

مهدی رسول پناه

یکم بهمن ماه 1399

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2adwzg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا ادعاهای رسول‌پناه بررسی نمی‌شود؟

رسول پناه توییتر فارسی را به  هم ریخت (عکس)
بازتاب های یک استعفای اجباری