تاریخ انتشار: 1399/11/03 00:36
کد خبر: 45804

خطیبی: برای بهبود شرایط نیاز به تقویت داریم/اخباری تغییرات مثبتی را در ماشین‌سازی ایجاد کرد

مدیر فنی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: این اطمینان را می‌دهم که تیم در لیگ برتر باقی خواهند ماند ولی برای بهبود شرایط نیاز به تقویت داریم.
خطیبی: برای بهبود شرایط نیاز به تقویت داریم/اخباری تغییرات مثبتی را در ماشین‌سازی ایجاد کرد

حسین خطیبی در خصوص همکاری با باشگاه ماشین‌سازی تبریز به عنوان مدیرفنی اظهار داشت: به عنوان یک تبریزی به تیم‌های شهر و استان تعصب دارم. مهم سربلندی فوتبال این شهر است. در شرایط فعلی هر کمکی از دست ما بر بیاد وظیفه داریم که انجام بدهیم تا این تیم ریشه دار و مردمی را به جایگاه واقعیش برسانیم.

وی ادامه داد: با شناخت کلی که از این تیم دارم این اطمینان را می‌دهم که سهمیه لیگ برتری در این شهر باقی خواهند ماند ولی برای بهبود شرایط نیاز به تقویت داریم و با تلاشی که مدیران باشگاه دارند در نیم فصل با تقویت تیم به جایگاه اصلی خود بازخواهد گشت.

خطیبی با اشاره به هواداران ماشین‌سازی عنوان کرد: من دوستان ماشینچی زیادی دارم. آنها نگران این تیم هستند و نگرانی آنها نیز به جا است. خوشبختانه ماشینچی‌ها به شدت فوتبال فهم هستند و در این روزها حامی تیم خود بودند. همین حمایت‌ها یک گام بزرگ رو به جلو است که وظیفه ما را نیز سنگین‌تر می‌کند.

مدیرفنی ماشین سازی تصریح کرد: ماشین سازی در ابتدای کار خود مشکلات فنی زیادی داشت ولی در پنج هفته اخیر تغییرات مثبت در تیم دیده می‌شود که جای امیدواری دارد. سعید اخباری و کادرفنی جدید، فرصت زمانی کوتاهی برای آماده سازی و تغییرات داشتند و تحویل فنی تیم در کوران مسابقات بوده است که کار را سخت تر می‌کند. انشاالله خیلی زود شرایط به خواست هواداران نزدیک خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39gbxx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیرفنی تیم ماشین‌سازی معرفی شد