تاریخ انتشار: 1399/11/03 16:01
کد خبر: 45787

الهویی: مشکل داوری‌ها با امیرقلعه‌نویی است نه گل‌گهر

مربی تیم فوتبال گل گهر می گوید این تیم از نظر کیفیت بازی باید در میان 4 تیم ابتدایی جدول رده بندی باشد و البته معتقد است دیدار روز آینده این تیم برابر تراکتور بازی زیبایی از کار درمی آید.
 الهویی: مشکل داوری‌ها با امیرقلعه‌نویی است نه گل‌گهر

سعید الهویی مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در نشست خبری پیش از مصاف با تراکتور در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر بیان کرد: خیلی خوشحالیم که فرصت بازی با یکی از تیم های خوب دیگر را پیدا کرده ایم. خیلی به بازی فردا امیدوار هستیم. تراکتور سبک بازی مشابه به ما دارد و به دنبال فوتبال مالکانه است و من فکر می کنم بازی فردا جدال دو تیم خوب در بازی مالکانه است و هر کس این کار را بهتر انجام دهد، شانس بیشتری برای پیروزی در مسابقه دارد. به همین دلیل حدس می زنیم که هواداران بازی زیبایی ببینند و با تمریناتی که انجام داده ایم، به پیروزی دست پیدا کنیم.

الهویی در مورد درخواست هواداران از مربیان تیم برای کسب سه امتیاز اضافه کرد: ببینید با به دو نکته اشاره کرد. اول اینکه آقای قلعه نویی مقابل هر تیمی و در هر شهری به دنبال موفقیت است.ولی موفقیت یک پروسه است. باید بپذیریم که باشگاه گل گهر سیرجان در فصل جاری با امیرقلعه نویی در حال تلاش برای ایجاد ثبات است. رسیدن به قله ای که آقای قلعه نویی به آن می اندیشد، زمانبر است. مطمئن باشید که ما پله پله جلو می رویم و اگر کیفیت فنی تیم را با تیم های مقایسه کنید ( تیم هایی که حتی دراین هفته ها در رتبه های بالاتری قرار دارند)، می بینید که گل گهر در میان چهار تیم اول است. پس آقای قلعه نویی، کادر فنی و بازیکنان بیشتر تلاششان را می کنند. به ما انرژی مثبت بدهید تا به همین روند ادامه دهیم.

سوال بعدی از سعید الهویی در رابطه با تقویت تیم در نیم فصل بود و اخبار پیرامون تیم بود. اودر واکنش به این سوال گفت: در مورد این موضوع مطمئن باشید که آقای قلعه نویی در پایان نیم فصل با یک آنالیز کامل و کافی مثل سال های گذشته بهترین انتخاب ها را انجام می دهد. در مورد تعویض بازیکن هم باشگاه بیانیه صادر کرده و تمام بازیکنان با تمرکز صد در صد درگیر تیم هستند. اصلا نگران نباشید.

آقای قلعه نویی صد در صد در نیم فصل به بهترین شکل تیم را تقویت خواهند کرد؛ کما اینکه جذب مرتضی تبریزی بازیکنی که در گذشته کیفیتش را نشان داده (هم در میان بهترین گلزنان لیگ بوده و هم آسیا)، نشان می دهد که آقای قلعه نویی انتخاب های خوبی دارد.

از مربی سپاهان در مورد غایبان احتمالی گل گهر در مورد تراکتور پرسیدند و او گفت: مصدوم و محرومی که روی لیست اصلی ما اثرگذار باشد، نباشد. یکی دو بازیکن داریم که مشکل جزئی دارند و شاید آقای قلعه نویی ترجیح بدهد که برای حفاظت از سلامتی شان به آنها استراحت بدهد. ولی مصدوم طولانی مدت نداریم.

الهویی در پایان اینطور حرف هایش را خاتمه داد:   خواهش می کنیم با دید مثبت به حرف های ما گوش کنید. ما قصد اعتراض بی دلیل نداریم و قصد اصلاح داریم. این گفته ما نیست  و گفته ارشناسان دوری است؛ اینکه در بازی گذشته دو امتیاز ما را گرفته اند و همچنین گل گهر بیشترین ضرر را در میان تیم های لیگ از قضاوت داوران داشته است. معمولا تیم هایی که ضرر می کنند، گاهی هم از داوری سود می کنند و برآیند این اشتباهات برای آنها صفر بوده است. با این حال برآینده این اشتباهات علیه گل گهر بوده است. این مربوط به امسال نیست. ما در تیم های دیگر هم همین شرایط را داشته ایم.

مربی سپاهان سپس به اتفاقات لیگ هجدهم که با نایب قهرمانی طلایی پوشان اصفهانی زیر نظر امیرقلعه نویی خاتمه یافت، پرداخت و گفت: دو فصل پیش سپاهان در شرایطی با دو امتیاز لیگ را واگذار کرد، که اشتباهات داوری در بازی های حساس  و سرنوشت ساز برعلیه سپاهان بود. این یک تصور برای ما ایجاد می کند و آن هم اینکه مشکلی با تیم وجود ندارد و با آقای قلعه نویی نیست. این موضوع را هم به کل جامعه داوری بسط نمی دهیم. ما خواهش می کنیم از داورانی که وجدان پاکی دارند، تحت تاثیر این مسائل قرار نگیرند؛ ما چیز اضافه ای از داوران نمی خواهیم. ما فقط برقراری عدالت می خواهیم. چیزی که حق ما هست را بدهند ولی حق ما را نگیرند. ما از داوران می خواهیم که داوران عدالت را برقرار کنند تا تمام تیم ها به حق واقعی خودشان برسند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oqldg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 خطیبی در نشست خبری حاضر نشد!