تاریخ انتشار: 1399/11/03 16:55
کد خبر: 45785

صادقی: شلوغی نیمکت‌ها به ما ضرر زده است/ باید اهداف خود را جلو ببریم

سرمربی سایپا می‌گوید تیمش باید نسبت به بازی‌های گذشته عملکرد بهتری داشته باشد و بتواند مقابل استقلال فوتبال خوبی ارائه دهد.
صادقی: شلوغی نیمکت‌ها به ما ضرر زده است/ باید اهداف خود را جلو ببریم

ابراهیم صادقی، سرمربی سایپا در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر سایپا مقابل استقلال در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: همیشه بازی کردن جلوی تیم‌های بزرگ با وجود تماشاگر لذت‌بخش است اما در حال حاضر استادیوم‌ها بدون تماشاگر است. ما برای این بازی کاملا آماده هستیم. استقلال تا اینجای کار نتایج خوبی گرفته و کیفیت بهتری ارائه کرده است. در کنار بازیکنان باتجربه، ما از جوانان خود بهره خواهیم برد. ما متاسفانه در گلزنی خیلی موفق نبودیم و تلاش می‌کنیم که در این مساله عملکرد بهتری داشته باشیم.

به گزارش فرتاک نیوز، او ادامه داد: امیدوارم فردا (شنبه) یک بازی خوبی را شاهد باشیم. در این بازی‌ها بازیکنان تیم انگیزه زیادی دارند و می‌خواهند مقبال استقلال خودشان را نشان دهند. استقلال در همه خطوط بازیکنان با کیفیتی دارد و حتی یک تیم خوب بیرون از زمین درنیمکت ذخیره دارد. ما می‌دانیم که این بازی‌ها همیشه سختی‌های خودش را دارد اما سایپا نشان داده بازی کردن جلوی تیم‌های بزرگ برایش جذاب بوده است.

صادقی در انتقاد به وضعیت داوری‌ گفت: بعضی تیم‌ها از داوری ضرر کردند و بیانیه و مصاحبه می‌دهند. درست است تیم ذوب‌آهن از داوری ضرر کرده است اما فشار داوری باعث شد داور تصمیم‌های دیگری بگیرد. شما وقتی دقیقه ۸۹ گل‌ می‌خورید،‌ دیگر برخی مسائل به مربی مربوط نمی‌شود و آنجا غیرت بازیکن است که می‌تواند شرایط را تغییر دهد و در بازی گذشته این اتفاق رخ داد و ما توانستیم بلافاصله به بازی برگردیم. به نظر من باید در این زمینه سازمان لیگ ورود کند. سایپا تماشاچی زیادی ندارد و به فوتبال ایران خدمت می‌کند.

سرمربی سایپا افزود: باشگاه‌های بزرگ اگر بخواهند کنار خط شلوغ کنند و داور را تحت تاثیر قرار بدهند، باشگاه‌هایی مثل ما ضرر می‌کنند. من خیلی به داوری اعتراض نمی‌کنم و باید در این زمینه باید بررسی‌های لازم صورت بگیرد.

صادقی خاطرنشان کرد: برای من فرایند خیلی مهم است. اگه در تیم فوتبال خوبی ارائه شود، باید مقداری صبر به خرج داد. تیم ما فوتبال خوبی بازی می‌کند و در ۱۱ بازی گذشته، تنها در ۲ بازی خیلی خوب بازی نکردیم. ما در بازی مقابل ماشین‌سازی و پیکان باید پیروز می‌شدیم اما وقتی به جوانان بازی می‌دهی، باید به آن‌ها فرصت دهی. برخی بازیکنان ما از تیم‌های بزرگ پیشنهاد دارند اما باشگاه‌ها باید به بازیکنان ما فرصت دهند تا در زمان مناسب به یک تیم دیگری بروند.

او در واکنش به صحبت‌های محمود فکری که گفته بود سایپا استراحت بیشتری نسبت به استقلال داشته است، اظهار کرد: این مساله برنامه ریزی سازمان لیگ بوده و به خاطر بازی‌های عقب مانده اینطور برنامه‌ریزی شده است.

سرمربی سایپا افزود: سایپا در جلوی تیم‌های بزرگ فوتبال بهتری ارائه کرده  است و امیدوارم نتایج بهتری کسب کرده است. ما هیچ دغدغه‌ای نداریم. همه بازی‌های لیگ سختی‌های خاص خودشان را دارد. ما در وهله اول باید اهداف خود را جلو ببریم. ما به جوانان خود فرصت دادیم و به این شعار خود پایبند هستیم و سعی می‌کنیم در کنار فوتبال خوب، شعار ساختن به جای خریدن را عملی کنیم و بازیکنان پایه خود را درتیم بزرگسال جای دهیم در سال‌های بعد بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

او در پایان گفت: ما باید عملکرد خود را تکرار کنیم و نسبت به بازی گذشته، فوتبال بهتری ارائه دهیم. جذابیت فوتبال به غیرقابل پیش بینی بودن آن نیست امیدوارم با توجه به این مساله بازی خوبی را شاهد باشیم و نتیجه خوبی نیز کسب کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mmpab

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صادقی: آماده بازی سخت و سنگین هستیم