تاریخ انتشار: 1399/11/03 17:44
کد خبر: 45781

اولین خروجی استقلال در نیم‌فصل مشخص شد

فرشید باقری به احتمال فراوان اولین بازیکنی است که در نیم فصل از جمع آبی‌ها جدا خواهد شد.
 اولین خروجی استقلال در نیم‌فصل مشخص شد

هافبک وسط استقلال نزدیک به دو هفته است در تمرینات تیمش شرکت نمی‌کند و با توجه به وضعیتی که دارد و تیره شدن روابط او با کادرفنی احتمالا اولین بازیکنی است که در نقل و انتقالات زمستانی از جمع استقلالی‌ها جدا می‌شود.

روز بعد از مسابقه استقلال و پرسپولیس فرشید باقری که به نیمکت نشینی اش اعتراض کرده بود، با کادرفنی به مشکل خورد و از تمرینات این تیم کنار گذاشته شد. از آن روز باقری در تمرینات و مسابقات استقلال حضور ندارد و بلاتکلیف است.

باقری اگرچه در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفته اما بعید است این بازیکن دیگر بتواند به تمرینات برگردد. مساله مهم این است که باقری در تعطیلات نیم فصل با پیشنهادهایی از تیم های لیگ برتری دیگر مواجه خواهد شد. از این رو مسئولان استقلال که می‌دانند او پیشنهادهایی خواهد داشت، قصد دارند از فروش او درآمدزایی کنند.

استقلالی‌ها قصد دارند تا باقری را تا نیم فصل در جمع خود نگه دارند و بعد با هماهنگی خود این بازیکن او را به تیمی دیگر بفروشند یا با بازیکنان دیگر معاوضه اش کنند. اتفاقی که به نظر می‌رسد خود فرشید باقری هم با توجه به مسائل اخیر به آن راضی باشد.

استقلال فردا بازی حساسی با سایپا دارد و با اینکه گفته می‌شد تکلیف باقری با ابی ها بعد از این مسابقه مشخص شود اما بعید است تا نیم فصل رقابت های لیگ اتفاقی برای این هافبک وسط رخ بدهد و احتمالا شاهد دوری او از فوتبال و ترکیب استقلال طی هفته های آینده هم باشیم.

باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی را درباره فرشید باقری شاهد خواهیم بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gmwjx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



توضیحات دکتر نوروزی در خصوص مصدومیت ستاره استقلال