تاریخ انتشار: 1399/11/04 13:13
کد خبر: 45748

تکلیف سیدجلال امروز مشخص می‌شود

تکلیف حضور یا عدم حضور کاپیتان پرسپولیس در بازی این هفته تیمش با آلومینیوم اراک امروز مشخص می‌شود.
 تکلیف سیدجلال امروز مشخص می‌شود

بعد از مصدومیت نسبتا شدید محمدحسین کنعانی‌زادگان در بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان و دوری یک ماهه او از میادین و همچنین وضعیت نامشخص سیدجلال حسینی برای بازی مقابل آلومینیوم اراک، شرایط قلب خط دفاع پرسپولیس بسیار پیچیده و تبدیل به یک معمای بزرگ شده است.

یکی، دو روز پیش اعلام شد که حسینی برای بازی با آلومینیوم مشکلی ندارد اما تکلیف نهایی «سیدجلال» برای بازی روز دوشنبه امروز (شنبه) مشخص می‌شود. با توجه به اینکه از پس از بازی با فولاد سیدجلال با پرسپولیس تمرین نکرده، مشخص نیست پرسپولیس را در بازی روز دوشنبه همراهی کند یا خیر و باید دید وضعیت نهایی او تا پایان امروز چگونه خواهد بود.

اگر حسینی به بازی مقابل آلومینیوم برسد، مسئله بعدی زوج او در قلب خط دفاعی خواهد بود. این احتمال وجود دارد که کادرفنی پرسپولیس به سیداحسان حسینی مدافع جوان این تیم فرصت دهد تا کنار سیدجلال به عنوان دفاع وسط بازی کند. البته این امکان هم وجود دارد که کادرفنی بخواهد یک سوپرایز برای این پست و زوج سیدجلال داشته باشد.

هرچند کادرفنی پرسپولیس ترجیح می‌دهد به ترکیب خط هافبک وسط دست نزند اما امکان اینکه این اتفاق رخ بدهد زیاد است، یعنی یک هافبک کنار سید جلال حسینی در قلب خط دفاع قرار بگیرد. با این شرایط، تکلیف قلب خط دفاع پرسپولیس برای بازی آلومینیوم و بازی‌های آینده مشخص نیست و این یک چالش بزرگ برای کادرفنی پرسپولیس در این شرایط حساس است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4557gd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


2 بازیکن از استقلال و پرسپولیس تست دوپینگ دادند