تاریخ انتشار: 1399/11/04 14:09
کد خبر: 45744

اختصاصی/دومین چالش آقا معلم!/ لیورپول ایران نیاز به حمایت دارد

نساجی از جمله تیم های است که حضورش در لیگ برتر به مسابقات جذابیت بخشیده و داشتن هواداران پرشورش اکثر رسانه ها را به سمت خودش کشیده که باید از این تیم حمایت شود تا لیگ ایران چنین تیمی را از دست ندهد.
اختصاصی/دومین چالش آقا معلم!/ لیورپول ایران نیاز به حمایت دارد

نماینده قائمشهر جزو ۵ تیم پر هوادار لیگ برتر است که سومین سال حضورش را در سطح اول فوتبال ایران تجربه می کند. تیمی که بعد حدود ۲۴ سال انتظار توانست، خودش را به لیگ برتر برساند و استان فوتبال خیز مازندران را صاحب سهمیه کند. سهمیه ای که سالها طول کشید و به سختی هم به دست آمد. حال حفظ این سهمه کار سختی شده و هوادارن عاشق نساجی نگران سقوطش هستند. هوادارانی که نساجی را جزوی از خانواده‌ خودشان می دانند و دوست ندارند، این فرزند دیر به دست آمده، خیلی زود خانواده را ترک کند و دوباره حسرت بر دل بگذارد که چرا از این فرزند به خوبی حمایت نشد تا ترک خانه کند و راهی خانه ای دیگر (لیگ یک) شود. این تیم پرسابقه و ریشه‌دار که قدمت ۶۱ ساله دارد و حتی زمانی به قهرمانی جام قائد اعظم پاکستان نیز دست یافته، اکنون نباید دغدغه‌ بقا در لیگ را داشته باشد. نساجی جزو معدود تیم هایست که جزو مرکز استان نیست ولی در لیگ برتر حضور دارد و همین، یک رکورد برای شهری است که برخلاف سایر شهرهای مازنداران که ورزش اول شان را کشتی می دانند، ولی قائمشهری ها فوتبال را ورزش نخست تلقی می کنند و به این رشته عشق می ورزند.

نساجی در سال اول حضورش خیلی خوب تلاش کرد و با اینکه مشکلات زیادی هم داشت، اما خودش را در لیگ برتر نگه داشت و هواداران خونگرم مازنی امیدوار بودند، تمیمشان سال دوم به ثبات برسد و برای تک رقمی شدن تلاش کند، اما این اتفاق رخ نداد و جدایی اکثر بازیکنان، مشکلات را دو چندان کرد. ناگفته نماند جدایی محمود فکری هم ضربه مهلکی به تیم زد چون این مربی قرار بود هدایت لیورپول ایران را برعهده داشته باشد که در اقدامی عجیب سر از ابی های پایتخت در آورد! همه این مشکلات و حضور یک مربی جوان که اتفاقات با اشتباهات داوری همراه بود، باعث شد، انتظارات را برآورده نشود و کار را به جایی برسد، تا مالک باشگاه به فکر تغییرات‌ بیفتد و به سراغ اقا معلمی (مجید جلالی) برود که سابقه هدایت نساجی را هم در کارنامه دارد. مجید جلالی در بهترین شرایط از (لحاظ زمانی) هدایت نساجی را برعهده گرفته به این دلیل که او زمان کافی برای شناخت تیم و جذب نفرات در نیم فصل را دارد. او ۴ بازی تا پایان نیم فصل پیش روی خودش می بیند که با توجه به فاصله کم امتیازات، می تواند با یکی-دو برد تیمش را از قعر جدول جدا کند و به فکر نیم فصل دوم باشد که با خرید نفرات جدید و تیم تقویت شده آماده مبارزه و حفظ تنها نماینده‌ شمال کشور باشد. در هر حال جلالی که مربی سرد و گرم کشیده ای است، قطعا هواداران به او اعتماد و اعتقاد دارند و با آمدن " آقا معلم" تا حدود زیادی با استرس کمتری بازی ها را تماشا خواهند کرد؛ البته به شرطی که از این تیم حمایت مالی هم شود، چون اگر پول نباشد، خرید بازیکن جدید هم سخت می شود و مشکلات همچنان ادامه پیدا می کند.

به قلم علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wkjm6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جلالی جدی ترین گزینه برای جانشینی فاضلی در نساجی