تاریخ انتشار: 1399/11/04 15:06
کد خبر: 45741

ربیع‌خواه در اردوی حریف پرسپولیس(عکس)

هافبک آلومینیوم برای بالا بردن روحیه هم‌تیمی‌هایش قبل از دیدار با پرسپولیس به اراک سفر کرد.
 ربیع‌خواه در اردوی حریف پرسپولیس(عکس)

01565039

به گزارش فرتاک ورزشی؛ آلومینیوم اراک در شرایطی روز دوشنبه میزبان پرسپولیس است که در این مسابقه، محسن ربیع‌خواه را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار ندارد و هافبک سابق سرخ‌پوشان پایتخت برای ششمین بازی پیاپی نمی‌تواند در جمع شاگردان رسول خطیبی باشد.

ربیع‌خواه که پس از سه سال حضور در پرسپولیس و شرایطی که برای او به وجود آمده بود، تصمیم به جدایی از جمع سرخ‌پوشان گرفت و با آلومینیوم اراک قرارداد بست، در پنج مسابقه پیاپی برای این تیم به میدان رفت ولی پس از آن با مصدومیت مواجه و خانه‌نشین شد.

هافبک دفاعی آلومینیوم اراک در دقایق ابتدایی دیدار هفته چهارم مقابل پیکان و پس از برخوردی که با بازیکن حریف داشت، دچار شکستگی نازک‌نی پای چپ شد و به همین دلیل در پنج بازی گذشته تیمش حضور نداشت.

اکنون در آستانه دیدار آلومینیوم مقابل پرسپولیس، محسن ربیع‌خواه به اراک سفر کرده و در محل تمرینات تیمش حضور یافته تا به این شکل به شاگردان رسول خطیبی روحیه بدهد و برای دیدار با سرخ‌پوشان انگیزه آنها را بیشتر کند.

ربیع‌خواه که مدت دوری او از میادین تا پایان نیم‌فصل اعلام شده، امیدوار است هرچه زودتر به میادین برگردد تا کمک حال رسول خطیبی برای انتخاب ترکیب در بازی‌های این تیم تازه وارد لیگ برتری باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qewp8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین وضعیت ربیع‌خواه پس از مصدومیت شدید

لزوم احتیاط صددرصدی پرسپولیس برای فینال
کرونا بگیرند بازی لغو می‌شود