تاریخ انتشار: 1399/11/05 13:46
کد خبر: 45687

آلومینیومی که ارزش طلا دارد!/پرسپولیس- آلومینیوم انگیزه‌های متفاوت

«با توجه به نتایج روز گذشته، پرسپولیس باید با سه امتیاز از اراک بازگردد»
آلومینیومی که ارزش طلا دارد!/پرسپولیس- آلومینیوم انگیزه‌های متفاوت

هفته دوازدهم لیگ برتر فردا هم ادامه پیدا خواهد کرد و تیم پرسپولیس در یک دیدار حساس به میهمان تیم تازه لیگ برتری شده آلومینیوم اراک خواهد بود.

این دیدار از ساعت ۱۵  روز دوشنبه در ورزشگاه امام‌خمینی‌(ره) شهر اراک به قضاوت وحید کاظمی و به کمک محمد عطایی، علی احمدی و عباس پورحیدری برگزار خواهد شد.

تیم آلومینیوم که اولین تجربه خود در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارد تا اینجای کار با ۲ برد، ۶ تساوی و ۳ باخت با ۱۲ امتیاز در رده ۱۳ جدول قرار دارد و با کسب پیروزی در این دیدار می‌تواند به جمع تیم‌های پر تعداد ۱۵ امتیازی در جدول به پیوندد.

شاگردان رسول خطیبی شاید  در ۱۱ هفته ابتدایی عملکرد فوق‌العاده‌ای نداشته‌اند، اما به عنوان تیمی که تازه به لیگ برتر آمده‌اند جایگاه متوسطی داشته و می‌توانند به آینده این تیم امیدوار بود.

سفید‌وسبز پوشان اراکی با تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان تیم مناسبی را تشکیل داده‌اند که در خط جلو با حضور اسماعیل‌شریفات، جابر‌انصاری، مرتضی آقا‌خان و امید سینک می‌تواند بسیار خطر ناک باشد.

در سوی دیگر میدان شاگردان یحیی‌گل‌محمدی که پس از چند هفته در دیدار هفته قبل مقابل فولاد طعم برد را چشیده‌اند، از نظر روحی در شرایط مناسبی قرار دارند و شکست روز گذشته صدر‌نشین انگیزه‌های سرخپوشان برای کسب پیروزی را بیش از پیش کرده است.

پرسپولیسی‌ها که تا اینجای کار برد خارج‌ از خانه را بدست نیاورده‌اند، فرصت مناسبی را در اختیار دارند تا علاوه بر کسب این سه امتیاز مهم سخت،

خود را به صدر جدول نزدیک کنند و شاید با پیروزی در دیدار‌های معوقه بتوانند به قهرمانی نیم‌فصل هم بیاندیشند.

مشکلات مصدومیتی که گریبان خط دفاعی سرخپوشان را گرفته است نکته نگران کننده برای هواداران این بوده، هرچند که طبق اخبار احتمال حضور سید‌جلال در این دیدار بالا پیش‌بینی شده اما این تیم به طور قطع از داشتن کنعانی‌زادگان محروم است و باید دید در این جدال حساس رسول‌خطیبی و مهاجمانش موفق به شکست گل‌محمدی و مدافعانش می‌شوند یا خیر.

به قلم پوریا منصوری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oqllv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


در آستانه بازی با پرسپولیس؛ مدیرعامل در جمع شاگردان خطیبی حاضر شد +عکس