تاریخ انتشار: 1399/11/05 22:57
کد خبر: 45663

تیم آلومینیوم اراک از نظر تاکتیکی به بلوغ رسیده است

مربی تیم فوتبال لیگ برتری آلومینیوم اراک گفت: تیم آلومینیوم اراک با انجام چند رقابت مهم از نظر تاکتیکی به بلوغ رسیده است.
تیم آلومینیوم اراک از نظر تاکتیکی به بلوغ رسیده است

«حمید عبداللهی» روز شامگاه یکشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس در اراک افزود: تیم آلومینیوم تنها تیمی بود که در مقابل گل گهر سیرجان فرصت گل سازی نداد و موفق شد در آن بازی ۵۰۰ پاس را مدیریت کند.

وی اظهار داشت: تیم آلومینیوم اراک با هدایت رسول خطیبی آینده روشنی را پیش رو دارد.

مربی تیم فوتبال لیگ برتری آلومینیوم اراک گفت: این تیم با شجاعت و نترس وارد رقابت با تیم پرسپولیس خواهد شد و با وارد کردن تفکر تاکتیکی در زمین به دنبال موفقیت در پیکار است.

عبداللهی افزود: هفته گذشته تیم پرسپولیس را به خوبی آنالیز کردیم و آماده یک رقابت پایاپای هستیم تا سه امتیاز را از آن خود کنیم.

وی اظهار داشت: در بازی گذشته تیم آلومینیوم اراک نشان در مقابل هر تیمی حرف برای گفتن دارد و با توجه به اینکه مدتی نیست تیم اراک به لیگ برتر صعود کرده اما نوع بازی و تفکر خطیبی نشان می‌دهد جلوی هر تیمی رقابت پایاپای داریم.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: تیم ما در مقابل سایر تیم‌ها مثل استقلال، ماشین سازی و گل گهر همین رویه داشت و در مقابل پرسپولیس نیز شیوه بازی خود را ادامه می‌دهد.

عبداللهی افزود: با تمام وجود و با قدرت وارد زمین رقابت خواهیم شد و به دنبال بزرگ کردن تیم اراک هستیم زیرا پشتوانه ما مردم و انرژی مثبت آن‌هاست.

وی اظهار داشت: حضور تماشاچی به فوتبال روح می‌دهد و همانند جریان خون در بدن است و نبود تماشاچی به خاطر شیوع کرونا هرچند مطلوب نیست اما به هرحال باید قوانین و پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.

تیم آلومینیوم دوشنبه ششم بهمن ماه در جریان هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵ در اراک به مصاف پرسپولیس تهران خواهد رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oqlxv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


در آستانه بازی با پرسپولیس؛ مدیرعامل در جمع شاگردان خطیبی حاضر شد +عکس