تاریخ انتشار: 1399/11/09 12:13
کد خبر: 45461

اختصاصی/ نصف هواداران پرسپولیس رفت!/ ۲۵ "سرخ" هم به تاریخ پیوست

۹۹/۹/۹ را برای جشن عقدش انتخاب کرد تا یک عدد رُند را در شناسنامه اش به ثبت برساند! جشن روز تولدش را همراه با عقدش با هم گرفت و در اینستاگرامش اینگونه نوشت......
اختصاصی/ نصف هواداران پرسپولیس رفت!/ ۲۵ "سرخ" هم به  تاریخ پیوست

نهم آذر آغاز راه ماست!.... و چه زیباتر می شد، اگر آغازین مسیر را با حضور مهر آفرین شما شریک می شدیم، اما.... سلامتی شما زیباترین آرزوی ماست. جشن و پایکوبی بماند برای روز های بهتر.

متأسفانه خیلی زود، جشن مهرداد عزیز، به عزا تبدیل شد تا یک بار دیگر جامعه‌ ورزش؛ بخصوص "فوتبال" را در غم و اندوه فرو ببرد. مهرداد، تو برای دوستان و هوادارانت نوشتی،( سلامتی شما زیباترین آرزوی ماست! جشن و پایکوبی بماند برای روزهای بهتر؟!)

تو کدام روز ها را گفته بودی؟! ۹۹/۱۱/۸ را گفته بودی؟! جشن و پایکوبی ات این بود؛ مرد؟! آروزی سلامتی برای همه کردی، به جز خودت؟! آیا قرار بود فقط یک عدد رُند را به ثبت برسانی و پر بکشی، همه را سر کار بگذاری؟! تو که سرطان خیالی که برایت درست کرده بودند را، راحت دور زدی و از خودرو له و لورده شده لندکروز با خنده بیرون آمدی، چطور نتوانستی از سومی هم با خنده بیرون بیایی و دوباره برای "اس اسی ها" کری بخوانی؟! تو که ۷ سال تجویز کورتون ناآگاهانه "دوز قوی" پزشک را تحمل کردی و به سلامت بیرون آمدی و سرطان ساختگی را دور زدی، چرا این یکی را هم دور نزدی؟! تو که وقتی در جاده شمال با لندکروز چندین "ملق" زدی و از خودرو مچاله شده سالم بیرون آمدی، چطور از این یکی هم به سلامت بیرن نیامدی تا هت تریک کنی؟! تو که همه را دست می انداختی و شوخی می کردی چرا این دفعه هم شوخی نکردی تا خیلی ها بیایند و جوابت را بدهند؟! چرا این دفعه همه چی را جدی گفتی و حالا کسی نیست جوابت را بدهد؟! نه، آقا مهرداد؛ این رسمش نبود که ۱۰ روز جواب هیچ کسی را ندهی و شبانه به کری  خواندن های جذابت پایان دهی؟! مهرداد جان؛ تو هنوز هم رکورد دار بازی لیگ قهرمانان هستی و ۱۰ بازیت هنوز دست نخورده باقی مانده است؟! تو هنوز هم، همان مهردادی هستی که با کری خواندن هایت، مجبور می کردی استقلالی ها بیایند و جوابت را بدهند. حنیف عمران زاده، مرتضی هاشمی زاده و..... حالا دیگر مرتضی و حنیف هم تنها شدند و مهردادی ندارند که بخواهند منتظر کری خواندن هایش باشند و جوابش را بدهند؟! تو رفتی و نصف هواداران پرسپولیس را به خودت برودی، چون به اندازه نصف انها کری خواندن بلد بودی! بدرود، مرد زجر کشیده همیشه فعال قرمز ها. بدرود، شماره ۲۵ ابدی که به ۲۴ ابدی پیوستی. بدرود، پرچم‌دار اصلی سرخ ها، مقابل آبی ها. روحت شاد و یادت گرامی.

دلنوشته ای به قلم علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mmxr5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امیدوارم دربی 94 برنده اش استقلال باشد/ تیم فکری شایستگی این پیروزی را دارد
نایب رئیس اسبق باشگاه استقلال در گفت وگو با فرتاک ورزشی:

شفاف‌سازی درباره اسپانسر مشترک استقلال و پرسپولیس
گفت‌وگوی اختصاصی با عباسی‌آرند، مدیرعامل ایرانسل؛