تاریخ انتشار: 1399/11/11 21:55
کد خبر: 45378

در تبریز تک و تنها هستیم و کسی موفقیت ما را نمی‌خواهد

بازیکن ماشین سازی نیز اعتراض خود را نسبت به عدم رعایت فیرپلی پرسپولیس در صحنه منجر به گل دوم را اعلام کرد.
 در تبریز تک و تنها هستیم و کسی موفقیت ما را نمی‌خواهد

ابوالفضل رزاق پور درباره شکست تیمش گفت: ما در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم. تیم پرسپولیس که فینالیست آسیا بود و همواره بر پایه مالکیت توپ بازی می کند، امروز دیدید که به توپ های بلند رو آورده بود. در دقیقه 90 به خاطر یک سری مسائل ، البته آقای فنایی و گل محمدی که مربیان خودم هم بوده‌اند، انتظار داشتیم که در آن دقایق توپ را بیرون زده بودیم توپ را به ما بدهند ولی ندادند و همان را به گل تبدیل کردند.

وی ادامه داد: الان این حرف ها هیچ تاثیری ندارد. به بازی خوب ما امتیازی داده نشد. باید تلاش بیشتری کنیم، ماشین سازی تک و تنهاست. در خود شهر تبریز هم نمیخواهند این تیم نتیجه بگیرد. از مردم تبریز هم عذرخواهی میکنم. اما بازیکنان ما تلاش می کنند تا نتیجه بگیریم.

رزاق پور در ادامه به اتفاق عجیبی در جریان بازی اشاره می کند و می گوید: داور بازی از دقیقه اول با لحن بدی با ما صحبت می کرد اما به بازیکنان پرسپولیس با خواهش حرف میزد. چرا با ما اینطور حرف نمی زد؟ با ما که ته جدولی هستیم باید اینطور حرف بزنند و بعد از آنها خواهش کنند. ما باید تلاش بیشتری کنیم تا از این شرایط خارج شویم و در ادامه نتایج بهتری بگیریم تا از ته جدول خارج شویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bb588

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ترکیب فولاد مقابل ماشین سازی