تاریخ انتشار: 1399/11/15 18:16
کد خبر: 45215

تشریح آخرین وضعیت علی انصاریان/ هیچ اتفاق مثبتی نیفتاده است!

پزشک معالج مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران و تیم پرسپولیس با تشریح آخرین وضعیت وی که به ویروس کرونا مبتلا شده است گفت: از روز گذشته تا غروب چهارشنبه هیچ اتفاق مثبتی رخ نداده است.
تشریح آخرین وضعیت علی انصاریان/ هیچ اتفاق مثبتی نیفتاده است!

 علی انصاریان از روز دوم بهمن ماه به دلیل ابتلا به ویروس کرونا و شرایط وخیم جسمانی به بیمارستان مراجعه کرد و هر چند در ابتدا شرایط امیدوارکننده ای داشت اما از دو روز پیش وضعیت او رو به وخامت گذاشت و کار برای درمان سخت شد.

دکتر هاشمیان در مورد آخرین وضعیت این فوتبالیست گفت: قوانین پزشکی در حیطه کرونا کاملاً مشخص است. هر آنچه که لازم است در مورد مداوای این بیمار در اختیار خانواده اش قرار گرفته است.

وی ادامه داد: آنچه ما به عنوان پزشک می‌بینیم شرایط بد جسمانی وی هنگام حضور در بیمارستان و در طول درمان است. طبیعتاً در همه جای دنیا نسبت به افرادی که شناخته شده هستند حساسیت‌هایی وجود دارد که توجه مردم به آن فرد جلب می‌شود.

هاشمیان در مورد آخرین وضعیت علی انصاریان گفت: شرایط جسمانی ایشان از روز گذشته تاکنون هیچ تغییر مثبتی نداشته است اما هر آنچه لازم است از نظر پزشکی برای وی انجام شود، صورت گرفته است.

این پزشک در مورد درگیری صد در صد ریه‌های انصاریان با کرونا گفت: اصلاً مطرح کردن این درصدها اشتباه است. ما بررسی کاملی در مورد ریه این بیمار انجام دادیم و به این دلیل که خانواده اش هم در جریان باشند همه چیز را شفاف اعلام کردیم.

هاشمیان ادامه داد: ریه‌های انصاریان به هیچ عنوان خوب نیستند.

وی در مورد ضربان قلب و اکسیژن خون انصاریان گفت: زمانی که مراجعه کردند اکسیژن خون ایشان ۶۵ درصد بود. با دستگاه این اکسیژن رسانی بین ۸۸ تا ۹۲ درصد بود. شبی که اوضاع ایشان بهم ریخت ۴۰ تا ۵۰ درصد بود که با درمان کمی بالا آمد اما در شرایط فعلی با ۶۰ تا ۷۰ درصد است که اصلاً میزان خوبی نیست.

هاشمیان در مورد طب سنتی و استفاده از آن برای انصاریان گفت: برخی از موارد طب سنتی را به عنوان طب مکمل استفاده کردیم. اما اینکه فکر کنیم در شرایط بحرانی بشود کارهای سنتی انجام داد درست نیست. هر آن چیزی که در حد مسائل آکادمی باشد می‌پذیرم. اما اینکه یکی بیاید بگوید اگر ۱۲ ساعت زودتر به ما می‌گفتند می‌توانستیم درمان کنیم درست نیست. اگر می‌توانند بیایند من بیمارهای زیادی را در تهران به آنها معرفی کنم تا درمانشان کنند.

وی در پایان گفت: کادر پزشکی تمام تلاشش را خواهد کرد تا بتواند روند درمان انصاریان را بهبود ببخشد اما آنچه مسلم است اینکه در حال حاضر شرایط اصلاً مساعد و مناسب نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oqxdo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



استوری توهین آمیز ریحانه پارسا در مورد علی انصاریان+ عکس