تاریخ انتشار: 1399/11/16 19:05
کد خبر: 45164

گل‌محمدی: می‌توانستیم گل‌های بیشتری به تراکتور بزنیم/ این برد تقدیم به روح انصاریان

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیروزی برابر تراکتور را به روح عزیز علی انصاریان تقدیم می‌کنیم.
 گل‌محمدی: می‌توانستیم گل‌های بیشتری به تراکتور بزنیم/ این برد تقدیم به روح انصاریان

یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی یک بر صفر تیم پرسپولیس مقابل تراکتور در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال گفت: درگذشت علی انصاریان را به همه فوتبالدوستان، جامعه هنری،‌ خانواده‌اش و بخصوص مادرش تسلیت می‌گویم. این پیروزی را به روح عزیز انصاریان تقدیم می‌کنیم و امیدواریم همیشه روحش در آرامش باشد.

وی افزود: بازی سختی بود. تراکتور همیشه جزو تیم‌های خوب لیگ بوده و بازی جلوی این تیم همیشه سخت است ولی امروز بچه‌ها با تمرکز بازی کردند. می‌توانستیم بازی را با گل‌های بیشتری ببریم. یکی از بازی‌های خوب ما تا اینجا بود و این برد را به هواداران تبریک می‌گویم. از بازیکنان باید تشکر کنم که امروز خیلی خوب بازی کردند.

گل‌محمدی اظهار داشت: همیشه گفته‌ام بازیکنان باعث افتخار هواداران هستند. با تمام مشکلاتی که داشتند و دارند کار را با قدرت جلو می‌برند و از تمام مشکلات عبور می‌کنند. از همه کسانی که برای انجام این بازی تشکر می‌کنیم خصوصاً از داوران که روز خیلی خوبی داشتند و خوب مدیریت کردند. تیم داوری خیلی خوب بود. برای تراکتور هم در ادامه آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس در مورد تعویض‌های خود و اینکه آیا قصدش از انجام این تعویض‌ها دور زدن دفاع تراکتور بود، عنوان کرد: یکی از کارهای خوبی که امروز شاهد بودیم، حفظ توپ خوب در زمین حریف بود و توانستیم در خیلی از لحظات با تعویض بازی، جریان بازی را در اختیار بگیریم. به همان اندازه هم موقعیت نصیب‌مان شد. تعویض خیلی خوبی هم انجام دادیم و توانستیم بازی را مدیریت کنیم و می‌توانستیم بر تعداد گل‌ها هم اضافه کنیم. بازیکنان جایگزین خیلی خوب وظایف خودشان را انجام دادند و تعویض‌ها خیلی خوب جواب داد خصوصاً امید عالیشاه که در دقایقی که وارد زمین شد به خوبی وظایف خودش را انجام داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pbypl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل‌محمدی: هیچ گروهی خیلی سخت یا خیلی آسان نیست/ باید با آمادگی و تمرکز در لیگ قهرمانان ظاهر شویم