تاریخ انتشار: 1399/11/17 15:18
کد خبر: 45137

یحیی در تبریز طلسم را شکست

سرمربی پرسپولیس سرانجام موفق به شکست دادن تراکتور در تبریز شد.
یحیی در تبریز طلسم را شکست

تیم پرسپولیس که فصل گذشته با یک گل مغوب تراکتور در تبریز شد، در بازی امروز خود مقابل این تیم کار سختی برای کسب سه امتیاز در تبریز نداشت و در روزی که موقعیت های گل بسیاری را به دست آورد در نهایت با یک گل از سد میزبان خود گذشت.

این پیروزی در حالی برای پرسپولیس رقم خورد که رویارویی با تراکتور در تبریز یک چالش شخصی دشوار برای گل محمدی بود چرا که سرمربی پرسپولیس مقابل تیمی قرار گرفته بود که بیشترین شکست را در دوران مربیگری مقابل آن متحمل شده و تا کنون موفق به شکست دادن آن در تبریز نشده بود.

بازی امروز، چهاردهمین بازی بود که یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی مقابل تراکتور قرارگرفت. او در دوران سرمربیگری از هیچ تیمی به اندازه تراکتور شکست نخورده بود و حاصل تقابل های او با سرخ پوشان فوتبال آذربایجان تا پیش از این دیدار، 7 باخت،  4 مساوی و تنها 2 برد بود.

 دو برد یحیی مقابل پرسپولیس در تهران رقم خورده بود و او در تبریز 5 بار شکست خورده و دو بار هم نتیجه مساوی کسب کرده بود. پیروزی امروز اما طلسم سنگین یحیی را سرانجام شکست و او برای اولین بار توانست، تراکتور را در تبریز شکست دهد. این برد حالی به دست آمد که تراکتور در این فصل عملکرد بسیار ضعیفی در بازی های خانگی داشته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mmx9b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از توافق پرسپولیس و استقلال بی خبرم/تحت هیچ شرایطی از پرسپولیس نمی روم!