تاریخ انتشار: 1399/11/17 19:17
کد خبر: 45123

نویدکیا: تلاش کردیم از ضد حمله‌های‌مان خیلی خوب استفاده کنیم

سرمربی سپاهان پس از پیروزی مقابل ذوب‌آهن گفت: سعی کردیم تا آن جا که می‌توانیم دفاع کنیم و از ضدحمله‌های‌مان خیلی خوب استفاده کنیم.
نویدکیا: تلاش کردیم از ضد حمله‌های‌مان خیلی خوب استفاده کنیم

محرم نویدکیا پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: داربی اصفهان همیشه جذاب بود و اکنون هم بینندگان یک بازی بسیار جذاب را شاهد بودند. ما در دقایق اول که در بهترین شرایط ممکن بود به گل رسیدیم و این خیلی به ما کمک کرد. بعد از گل بچه‌های ما عقب بازی کردند و این شانس را به ذوبی‌ها دادند که به ما فشار بیاورند که این کار را هم خیلی خوب انجام دادند و چند تا موقعیت خوب هم داشتیم.

او ادامه داد: می‌دانستیم ذوب‌آهن در نیمه دوم خیلی فشار خواهد آورد و سعی کردیم تا آن‌جا که می‌توانیم دفاع کنیم و کار دفاعی‌مان را خیلی خوب انجام دادیم و تلاش کردیم از ضد حمله‌ها خیلی خوب استفاده کنیم. موقعیت‌های خیلی زیادی در ضد حملات به دست آوردیم اما خیلی خوب نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. با این‌که در ضد حملات گلزنی کردیم اما فکر می‌کنم باز هم باید بهتر برنامه‌ریزی می‌کردیم و شانس‌های‌مان را تبدیل به گل کنیم. البته ذوب‌آهن هم بازی خیلی خوبی کرد و می‌خواست از این شرایط بیرون بیاید.

سرمربی سپاهان در رابطه با حضور یاسین جعفری بازیکن ۱۸ ساله سپاهانی‌ها در ترکیب که گلزنی هم کرد گفت: او کاپیتان تیم ملی جوانان است و یکی از استعدادهای خوب تیم ماست. او در آینده می‌تواند یکی از بهترین فوتبالیست‌های ایران شود و در بهترین تیم‌های دنیا بازی کند اما باید خیلی چیزها را یاد بگیرد و کم کم بتواند به یک فوتبالیست بزرگ تبدیل شود. درست است ۱۸ ساله است اما در آینده می‌تواند فوتبالیست بزرگی شود.

او درباره تعویض‌هایش گفت: بازیکنانی که در این بازی به عنوان جایگزین حضور داشتند، بسیار خوب بازی کردند و واقعا در اختیار تیم‌شان بودند و سعی کردند تا آن‌جا که می‌توانند به تیم کمک کردند. سعی کردیم با تعویض‌های‌مان از بازیکنان سرعتی‌مان بیشتر استفاده کنیم و از هر ۵ تعویض‌مان تشکر می‌کنم و این نشان می‌دهد تیم ما از لحاظ ساختاری دارد به جای خوبی می‌رسد و این برای من خوشحال کننده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zbpvb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ تصاویری دیدنی از دیدار سپاهان اصفهان و پیکان تهران
محرم در نقش جهان تسلیم پرتاب اوت نشد