تاریخ انتشار: 1399/11/21 23:10
کد خبر: 44926

تیکه سنگین سید جلال به استقلالی‌ها

سید جلال در واکنش به اعتراض بازیکنان استقلال به وضعیت تامین غذا و خوراک بازیکنان در روزهای قبل از مسابقه گفت: این مشکلات برای همه است. درباره غذا صحبت نمی‌کنم. کلی می‌گویم مشکلات زیادی داریم.
تیکه سنگین سید جلال به استقلالی‌ها

سیدجلال حسینی ، کاپیتان پرسپولیس که برای دومین هفته متوالی گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند و مهاجمان تیم موفق به گلزنی نشدند، درباره بازی تیمش برابر مس رفسنجان گفت: همه بازیکنان ما خیلی زحمت می‌کشند. همه مهاجم‌ها تلاش می‌کنند و دوندگی بالایی دارند. فوتبال است دیگر و گاهی توپ‌ها گل نمی‌شود.

او درباره عملکرد تیمش در این بازی نیز یادآور شد: بازی خوب و سنگینی بود. همه بازی‌ها همینطور است.

کاپیتان پرسپولیس در پاسخ به این سوال که پرسپولیس با برتری در دو بازی آینده می‌تواند قهرمان نیم‌فصل نخست شود، اظهار کرد: باشگاه در حال جذب بازیکن است اما تمرکز باید روی دو بازی آینده باشد. بازیکنان ما از نیم‌فصل اول کار کردند تا به این جایگاه برسیم. باید تمرکز روی این دو بازی باشد تا جذب بازیکن.

سیدجلال حسینی درباره پرداخت بخشی از دستمزد بازیکنان در روزهای گذشته هم گفت: اصلا در مورد قرارداد صحبت نمی‌کنم. متاسفانه مشکلات زیاد است.

او در واکنش به اعتراض بازیکنان استقلال به وضعیت تامین غذا و خوراک بازیکنان در روزهای قبل از مسابقه گفت: این مشکلات برای همه است. درباره غذا صحبت نمی‌کنم. کلی می‌گویم مشکلات زیادی داریم.

کاپیتان پرسپولیس درباره اینکه آیا حمایت‌ها از این تیم کافی است، گفت: چند سال است که از تیم قهرمان حمایت نمی‌شود. ما در این چهار سال، پنج میلیون و ۵۰۰ هزار دلار درآمدزایی کرده‌ایم.

سیدجلال درباره گلزنی در دو بازی گذشته با ضربه سر گفت: این کار را تمرین می‌کنیم. همه مدفعان روی ضربات ایستگاهی کار می‌کنند و من هم همینطور هستم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/277zre

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 امید و سید جلال؛دو بازیکنی که هیچوقت، از فرم ایده آل خارج نمی‌شوند