تاریخ انتشار: 1399/11/22 11:31
جلال حسینی، الماس درخشان ترکیب یحیی؛
کد خبر: 44896

آمار ایده‌آل سید جلال در پرسپولیس

نگاهی به آمار و ارقام لیگ بیستم به خوبی نشان می‌دهد که کاپیتان پرسپولیس در شرایطی ویژه توانسته 3 گل را برای تیمش به ثبت برساند و فصلی رویایی را سپری کند.

آمار ایده‌آل سید جلال در پرسپولیس

در تقابل روز گذشته پرسپولیس مقابل مس رفسنجان، شاگردان گل‌محمدی برای دومین دیدار پیاپی با گلزنی کاپیتان خود موفق شدند دست پر از میدان خارج شوند و در فاصله یک هفته، 6 امتیاز مهم در مسیر بازگشت به کورس رقابت مدعیان را با گلزنی‌های سیدجلال حسینی کسب کنند. کاپیتانی که در 39 سالگی نشان داده آماده‌تر از روزهای گذشته، هم به خوبی در فاز دفاع و هم در فاز حمله آماده کمک به تیمش است.

حسینی که در مقابل مس‌رفسنجان، دوازدهمین تجربه حضورش در ترکیب پرسپولیس در لیگ بیستم را سپری می‌کرد، با یک ضربه سر دقیق قفل دروازه نوشی‌صوفیانی را در آغاز نیمه دوم شکست تا پرسپولیس به بردهای خانگی‌اش در این فصل ادامه دهد و به جایگاه سوم در جدول رده‌بندی و در فاصله دو قدمی تا صدر جدول برسد.

این اتفاق در حالی شب گذشته رخ داد که کاپیتان پرسپولیس در دیدار با تراکتور هم با یک ضربه سر دیدنی دروازه این تیم را فرو ریخته بود و اگر نگاهی به آمار و ارقام سیدجلال حسینی در لیگ بیستم داشته باشیم، این مدافع باتجربه فوتبال ایران 6 ضربه به سمت دروازه داشته که 3 ضربه او تبدیل به گل شده تا در واقع از میان هر دو ضربه او به سمت دروازه رقبا، یک گل برای پرسپولیس به ثمر برسد و آماری درخشان و بی‌نظیر در میان تمامی بازیکنان لیگ بیستم برای مدافع پرسپولیس به دست آید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/455zb9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تکلیف سیدجلال امروز مشخص می‌شود