تاریخ انتشار: 1399/11/22 21:44
حسین پور - شریفی؛
کد خبر: 44872

سوخت سبز پرسپولیس در انتظار اعتماد یحیی (عکس)

تیم پرسپولیس جوانان با استعدادی را در ترکیب خود دارند که در انتظار اعتماد یحیی گل محمدی هستند.

01571234

به گزارش فرتاک ورزشی؛  پرسپولیس در حالی به دو قدمی صدر جدول رسیده که شاید کمتر کسی انتظار این را داشت که سرخ ها برای ششمین فصل متوالی مدعی جدی عنوان قهرمانی باشند. شاگردان یحیی گل محمدی این اتفاق بزرگ را رقم زدند اما شاید نقطه تاریک پرسپولیس در فصل جاری، استفاده حداقلی از بازیکنان جوان باشد.

یحیی در این فصل سعید حسین پور و محمد شریفی را در خط حمله هافبک دارد اما روی هم از آن ها کمتر از 200 دقیقه استفاده کرده است. حسین پور در دوره برانکو ایوانکوویچ استعداد بالای خود را به نمایش گذاشت و همچنین نشان داد که در پست های هافبک دفاعی، مرکزی و هجومی توانایی بازی دارد. شریفی اما توسط خود یحیی به لیست پرسپولیس رسید و در این مدت حضور چندانی در زمین نداشته است.

01571235

این دو جزو بازیکنان زیر 23 سال پرسپولیس هستند و حالا احتمالا با ورود مهدی ترابی، شانس کمتری هم برای بازی خواهند داشت چرا که نوراللهی نیز به طور تمام و کمال در پست تخصصی حضور خواهد داشت. اما شاید استفاده از این بازیکنان در بازی های جام حذفی (باتوجه به فشردگی بالای مسابقات) و همچنین دقایق پایانی بازی ها، اقدام جالبی باشد که استعدادهای جوان را ترغیب به حضور در پرسپولیس کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/455zy9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 50 روز تا بازگشت عیسی آل کثیر به زمین