تاریخ انتشار: 1399/11/22 22:34
کد خبر: 44868

رونمایی از شاهکار جدید باشگاه سپاهان/ از لاین آپ سومین قطب فوتبال ایران رونمایی می‌شود

مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان اعلام کرد: در مجموعه باشگاه سپاهان با همه همکاران در تلاشیم به روزترین استانداردهای دنیا را در بهترین باشگاه‌های جهان رصد و با الگوبرداری و اجرای آن در باشگاه سپاهان، نمونه خوبی در کشور و آسیا باشیم.
رونمایی از شاهکار جدید باشگاه سپاهان/ از لاین آپ سومین قطب فوتبال ایران رونمایی می‌شود

علی ناظری مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با امید قاسمیان خبرنگار فرتاک ورزشی اظهار کرد: در تلاشیم رضایت کامل هواداران پرشور سپاهان را فراهم آوریم. در این راستا باید یک خبر داغ و خوشحال کننده ای را به گوش هواداران و حتی رسانه‌ها برسانیم که قرار است در روز بازی حساس سپاهان و استقلال (تیم‌های اول و دوم لیگ برتر) از لاین آپ جدید زردپوشان رونمایی شود.

علی ناظری ادامه داد: ساخت این لاین آپ با مطالعه لازم و بسیار زمان‌بر بوده و برگرفته از باشگاه‌های بزرگی مانند رئال مادرید، بارسلونا، دورتموند و دیگر باشگاه‌های مطرح جهان است. هواداران و رسانه‌ها می‌توانند با مشاهده این لاین‌ آپ به روز و با استانداردهای جهانی صحه بر گفته‌های ما بگذارند.

مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان افزود: این لاین آپ روز شنبه ۲۵ اسفندماه ساعت ۱۵ از طریق پیج رسمی اینستاگرام باشگاه سپاهان به آدرس sepahan_official رونمایی و منتشر می‌گردد.

به گزارش فرتاک ورزشی؛ لاین آپ جدید باشگاه سپاهان اصفهان حاصل‌ تلاش بسیار خوب تیم مدیریت جدید روابط عمومی سپاهان انجام است که از این حیث در لیگ بیستم به دنبال نمره "بیست" هستند. لازم به ذکر است اپلیکیشن تلویزیون اینترنتی سپاهان نیز از کارهای جدید و خاص باشگاه است که همه اخبار تمام رشته‌های ورزشی سپاهان را به اطلاع مخاطبان خواهد رساند. لازم به ذکر است باشگاه سپاهان پرچم‌دار ایجاد این موضوعات به روزدر سطح جهانی است.

WhatsApp Image 2021-02-10 at 20.59.32

WhatsApp Image 2021-02-10 at 20.59.32 (1)

 

ناگفته نماند حضور مجدد محمدرضا ساکت بسیار تاثیرگذار است، چرا که بازگشتش پس از سال‌ها، سپاهان را بار دیگر به باشگاه‌ کاملاً حرفه‌ای تبدیل کرده است. او با آوردن نماد تعصب به باشگاه‌ یعنی محرم نویدکیا هدفی را در نظر گرفته که هواداران سالهاست انتظارش را می‌کشند و در بخش‌های دیگر به کار گرفتن نیروی ستادی باعث گردیده باشگاه سپاهان هر روز الگویی شایسته برای سایر باشگاه‌های ایران گردد.

WhatsApp Image 2021-02-10 at 21.03.30


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wklg5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اماها و اگرهای تیم سپاهان