تاریخ انتشار: 1399/11/23 12:13
کد خبر: 44833

نساجی و جلالی؛ به دنبال یک پایان خوب

نساجی در هفته پایانی دور رفت لیگ برتر میزبان گل گهر خواهد بود که این بازی شنبه آینده در مازندران برگزار خواهد شد.
 نساجی و جلالی؛ به دنبال یک پایان خوب

بعد از حضور مجید جلالی در راس کادر فنی نساجی این تیم سه بازی انجام داده که هر سه بازی با شکست این تیم همراه بوده؛ بازی در برابر تیم های شهر خودروذوب آهن و استقلال که دو بازی در خارج از خانه و یک بازی در استادیوم شهید وطنی قا ئمشهر برگزار شد. با این وجود مجید جلالی نسبت به آینده تیمش امیدوار است و با تغییراتی که در ترکیب تیمش ایجاد کرده منتظر اولین کسب سه امتیاز در بازی با گل گهر است؛ یک پایان خوب سناریویی است که مجید جلالی انتظارش را در بازی با گل گهر می کشد.

بازی با گل گهر نه به این دلیل که تیم فصل گذشته مجید جلالی بشمار می رود برای این مربی مهم است؛ اینکه نتیجه گیری در این بازی ممکن است در هفته پایانی دور رفت منجر به حضور دوباره نساجی در منطقه امن شود به خصوص که ذوب آهن این هفته بدون مربی باید در خانه تیم مس رفسنجان به میدان برود که بازی سختی برای این تیم خواهد بود. البته که بازی با گل گهر هم برای نساجی سخت خواهد بود به این خاطر که گل گهر با امیر قلعه نویی به دنبال جبران امتیازات از دست رفته و دوباره مدعی شدن است.

نساجی و جلالی بعد از پشت سر گذاشتن اتفاقات تلخ در سه هفته اخیر حالا به دنبال یک پایان خوب هستند. نساجی همانند مجید جلالی از ناکامی ها خسته شده و می خواهد به بازی با گل گهر به چشم یک شروع دوباره نگاه کند. البته که برای امتیاز گیری باید کمی تهاجمی تر بازی کند و بیشتر موقعیت ایجاد کند. صرفا دفاع کردن ممکن است همانند دیدار با استقلال دقایقی موجب گل نخوردن شود اما احتمال دارد بار دیگر در دقایق پایانی با یک شوت رنگ شکست را ببیند. نساجی اگر ارایه گر بازی تهاجمی باشد به موقعیت گل و گل دست پیدا خواهد کرد و در این صورت است که پیروزی ممکن می شود.

بازیکنان نساجی بعد از پشت سر گذاشتن تمرینات سخت و طاقات فرسا بعد از بازی با استقلال امروز راهی ساری شدند تا روز شنبه پذیرای تیم گل گهر باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gm98d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مراسم معارفه مجید جلالی برگزار شد