تاریخ انتشار: 1399/11/24 17:04
کد خبر: 44773

مدیر متخلف استقلالی چه کسی است؟

به نظر می رسد منظور سخنگوی باشگاه استقلال از برخورد با یکی از مدیران تیم، رئیس آکادمی باشگاه باشد.
 مدیر متخلف استقلالی چه کسی است؟

حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال امروز در گفتگو با برنامه ورزش و مردم در مورد مسائل مختلف باشگاه استقلال صحبت هایی را مطرح کرد که او در قسمتی از صحبت هایش، از برخورد با یکی از مدیران تیم خبر داد.

نظری در این صحبت هایش گفت: «دیروز یکی از مدیران باشگاه متاسفانه مصاحبه‌ای خارج از حیطه وظایفش کرده است که حتماً با او برخورد می‌کنم. ایشان عنوان کرده بود تمام بازیکنان ۶۰ درصد از قراردادشان را گرفته‌اند که این واقعی نیست. بازیکنان بین ۱۲ تا ۶۷ درصد دریافت کرده‌اند. تفاوت در دریافتی‌ها وجود دارد. عبدیان و مددی این مطلب را عنوان و تفاوت پرداختی را اعلام کردند. اینکه گفته شده همه بازیکنان ۶۰ درصد گرفته‌اند، درست نیست. این حرفهای نسنجیده باعث ایجاد مشکل می‌شود. برای اینکه جلوی مشکلات را بگیریم، برخورد می‌کنیم.»

اکنون به نظر می رسد مخاطب این بخش از گفته های نظری، کسی نیست جز ناصر فریادشیران مدیر آکادمی باشگاه استقلال که روز گذشته در مصاحبه ای که با ورزش سه داشت، در مورد قرارداد بازیکنان استقلال صحبت هایی را مطرح کرد که اکنون با واکنش هیئت مدیره باشگاه مواجه شده است.

فریاد شیران روز گذشته عنوان کرده بود: «فکر نمی کنم چنین کاری تاکنون در باشگاه استقلال رخ داده باشد. همین حالا بازیکنان تیم 60 درصد پول گرفته اند ولی افزایش 200 تا 700 درصدی قرارداد بازیکنان کار مدیران را سخت کرده است.»

این گفته های فریاد شیران به مذاق نظری و اعضای هیئت مدیره باشگاه خوش نیامده و او رسما از برخورد با رئیس آکادمی باشگاه خبر داد. گفته می شود احمد مددی مدیرعامل آبی پوشان نیز در این خصوص به فریاد شیران تذکر داده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/366j7z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نظری: اینکه کسی از جیب خودش پاداش بدهد ریخت و پاش نیست