تاریخ انتشار: 1399/11/25 15:27
ما هم برای برد در این بازی برنامه ریزی کرده‌ایم
کد خبر: 44725

پاشایی: پرسپولیس بهترین تیم فوتبال ایران است

با توجه به درگذشت مادر همسر مهدی تارتار، مهدی پاشایی در نشست خبری پیش از جدال با پرسپولیس حضور یافت و به تشریح شرایط تیمش برای این بازی حساس پرداخت.
پاشایی: پرسپولیس بهترین تیم فوتبال ایران است

مهدی پاشایی، مربی پیکان با حضور در نشست خبری درباره تقابل با پرسپولیس و شرایط این تیم گفت: جا دارد درگذشت مادر همسر آقای تارتار را. با احترامی که برای تیمهای دیگر قائل هستیم باید بگویم پرسپولیس بهترین تیم چند سال اخیر ما بوده و بازی سختی خواهیم داشت. روی نقاط ضعف و قدرت خودمان و حریف کار کردیم و امیدوارم دست پر از زمین خارج شویم. تیم ما هم نشان داده که تیم خوب و قابل احترامی است و امیدوارم با جوانانی که در اختیار داریم بتوانیم فصل خوبی را رقم بزنیم.

وی درباره اینکه حریف از دستیابی به سه امتیاز برابر پیکان صحبت کرده، گفت: بالاخره پرسپولیس که در تمام بازی ها برای سه امتیاز بازی می کند و تیم قابل احترامی است. درست است که آنها برد هدف شان است اما ما هم تیم دست و پا بسته ای نیستیم و امیدواریم دست پر از زمین خارج شویم. حرف های مربیان حریف قابل احترام است و برای نتیجه برنامه ریزی کرده اند اما ما هم همینطور و امیدوارم با یک بازی خوب به نتیجه خوبی برسیم.

 

پاشایی درباره گلزنی سیدجلال حسینی طی دو بازی اخیر برای پرسپولیس و برنامه ریزی آنها برای مهار گلزن حریف گفت: ما برنامه ریزی کردیم. سیدجلال حسینی در دو بازی اخیر دو گل سه امتیازی زدند اما تمام بازیکنان حریف باکیفیت هستند و نمی توان از آنها غافل شد. برای تمامی نفرات برنامه ریزی کردیم و فیلم بازی های گذشته را آنالیز کردیم. فردا همه چیز مشخص می شود و امیدوارم نتیجه خوبی کسب شود.

مربی پیکان درباره وضعیت محمد نوری که به تازگی به کرونا مبتلا شده نیز گفت: آقای نوری دچار کرونا شده و تست شان مثبت شده. حال عمومی خوبی دارند و فقط در خانه خودشان را قرنطینه کردند تا به دیگران سرایت نداشته باشد.

پاشایی درباره احتمال جدایی برخی بازیکنان این تیم که مدنظر دیگر تیم‌ها در نقل و انتقالات زمستانی هستند گفت: ما اینقدر دچار کمبود بازیکن هستیم آقای تارتار اجازه خروج از لیست به بازیکنان موردنیازمان را بدهند. ما باید تقویت شویم و نیم فصل دوم سختی را پیش رو داریم. مطمئنا در طول نیم فصل اول که خوب کار کردند اجازه جدایی نخواهیم داد.

وی در واکنش به اختلاف امتیازی کم حریفان در این فصل گفت: شرایط جدول کیفیت لیگ امسال را نشان می دهد. هیچ تیمی اجازه استفاده تماشاگر را نداشته و کیفیت تیم ها به جز دو سه تیم کیفیت یکسانی داشته اند و با یک امتیاز جایگاه در جدول متفاوت می شود.

مربی پیکان در پایان درباره نفرات محروم تیمش در جدال با پرسپولیس گفت: آقای نوری را به دلیل کرونا نداریم. محمد ابراهیمی را هم دچار مصدومیت هستند و سامان فلاح هم محروم تیم ماست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/366jlz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رنگ آبی بر سر در باشگاه پرسپولیس (عکس)


آمار ایده‌آل سید جلال در پرسپولیس
جلال حسینی، الماس درخشان ترکیب یحیی؛