تاریخ انتشار: 1399/11/25 19:01
کد خبر: 44698

نساجی یک – گل‌گهر ۲

با گل به خودی نساجی و گل دیرهنگام گادوین منشا، امیر قلعه نویی و تیمش در قائمشهر به سه امتیاز ارزشمند دست یافتند و فرصت حضور در جمع سه‌، چهار تیم صدرنشین لیگ را به دست آوردند.

نساجی یک – گل‌گهر ۲

در آخرین هفته از نیم‌فصل نخست فوتبال ایران، نساجی قائمشهر و گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه شهید وطنی به میدان رفتند. این دیدار در نهایت با با پیروزی دو بر یک آبی پوشان سیرجانی تمام شد و تیم مهمان با دست پر قائمشهر را ترک کرد.

در دقیقه ۳۳، ارسال سعید صادقی از اواسط زمین نساجی به پشت سر مهاجمان به بازیکن گل گهر رسید و ضربه این بازیکن بعد از عبور از میان پای خطیر، دروازه‌بان نساجی در مسیر ورود به دروازه توسط مدافع این تیم تکل شد اما توپ پای دروازه‌بان برخورد کرد و به اشتباه وارد دروازه تیم جلالی شد تا گل به خودی به نام خطیر ثبت شود.

در دقیقه ۵+۴۵، حامد شیری، کاپیتان نساجی با ضربه‌ای دقیق از روی نقطه پنالتی دروازه شاگردان قلعه‌نویی را باز کرد. این پنالتی روی نفوذ فرزاد زامهران به داخل محوطه جریمه و سرنگونی او توسط بهنام برزای، گل‌گهر به دست آمد.

در دقیقه ۸۶، گل گهر مزد بازی برتر خود را در این دیدار گرفت و روی یک ضربه ایستگاهی گادوین منشا دهمین گلش را در نیم فصل به ثمر رساند و تیمش را به سه امتیاز این بازی رساند تا تیم قلعه‌نویی به جمع صدرنشین‌های لیگ صعود کند.

با این نتیجه، گل‌گهر ۲۲ امتیازی شد و با یک بازی کمتر نسبت به سایر تیم‌ها، در رتبه پنجم جدول صعود کرد و حالا شانس نزدیک شدن به تیم‌های استقلال و سپاهان را هم دارد.

همچنین نساجی که هنوز نتوانسته با مجید جلالی رنگ پیروزی را ببیند، چهارمین شکست متوالی خود را با این سرمربی تجربه کرد و با ۹ امتیاز در رتبه پنازدهم جدول باقی ماند و نیم فصل نخست را در منطقه خطر خاتمه داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/277zv6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 کارت زرد داور گلستانی علیه قلعه‌نویی