تاریخ انتشار: 1399/11/26 01:42
کد خبر: 44673

اختصاصی/ مرد درسایه سپاهان و نقش او در موفقیت‌ها

سپاهان با پیروزی برابر استقلال تهران به صدر جدول لیگ برتر رسید .
اختصاصی/ مرد درسایه سپاهان و نقش او در موفقیت‌ها

دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و استقلال تهران حساس‌ترین بازی هفته پانزدهم لیگ برتر بود که شاگردان محرم نویدکیا توانستند در یک بازی بسیار حساب شده با برتری برابر حریف دیرینه خود، به صدر جدول رفته و پایان خوشی در نیم فصل رقم بزنند.

سپاهان از 15 بازی گذشته خود دارای 28 امتیاز و به تنهایی در صدر جدول ایستاده و تنها تیمی که می‌تواند او را در پایان نیم فصل تهدید نماید، پرسپولیس است که از 13 بازی دارای 24 امتیاز بوده و اگر دو دیدار عقب افتاده خود را با پیروزی پشت سربگذارد به تنهایی با 30 امتیاز در صدر خواهد بود و یا اگر حداقل 4 امتیاز حاصل از بازی‌های باقیمانده را کسب نماید به دلیل تفاضل گل بهتر  می‌تواند جانشین زردپوشان اصفهانی در صدر جدول شود.

اما فارغ از هر نتیجه‌ای؛ بدون تردید سپاهان در این فصل با محرم نویدکیا یک تیم متفاوت بوده است و این مربی جوان نبوغ خود را در امر مربیگری و هدایت در سطح بالای فوتبال به خوبی نشان داده است و این یکی از مهم‌ترین دستاوردهای لیگ بیستم بوده که توانسته یک چهره نام آشنا و اخلاق گرا را به عرصه مربیگری معرفی نماید و باید از این نظر خوشحال بود.
اما در این راستا نباید از مرد فنی در سایه سپاهان غافل بود ، کسی که با حضورش در این تیم در کنار نویدکیا وزن نیمکت سپاهان را سنگین کرده و یک زوج خوب فنی را تشکیل داده‌اند.

بدون تردید علیرضا مرزبان و تاثیر آن بر روند سپاهان را نباید نادیده گرفت و این زوج فنی فوتبال اصفهان به خوبی توانسته‌اند معادلات لیگ بیستم را بر هم زنند و باید به آنها و مدیران سپاهان که این اعتماد را به آنها داشته‌اند خسته نباشید گفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/366jz9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خلعتبری: یک عذرخواهی به نویدکیا، ساکت و هواداران سپاهان بدهکاریم