تاریخ انتشار: 1399/11/26 11:31
کد خبر: 44667

کعبی: در بازی با ذوب‌آهن شکست مقابل پرسپولیس را جبران می‌کنیم

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: با تاکتیکی که مربیان در نظر گرفتند مقابل ذوب‌آهن برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم تا شکست برابر پرسپولیس را جبران کنیم.
کعبی: در بازی با ذوب‌آهن شکست مقابل پرسپولیس را جبران می‌کنیم

عقیل کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار، در مورد بازی عقب افتاده مس رفسنجان مقابل تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: در حالی که هفته‌ها بود عملکرد خوبی داشتیم، اما هفته گذشته مقابل پرسپولیس بازی بدی انجام دادیم و متأسفانه نتیجه را واگذار کردیم. روز خوب پرسپولیس و روز بد ما بود، اما امیدوارم در بازی امروز بتوانیم جبران کنیم.

وی با اشاره به قصاوت داور این بازی خاطرنشان کرد: واقعاً داوری در این بازی آزاردهنده بود. امیدوارم قضاوت‌ها از این پس درست شود تا تأثیر کمتری در نتایج داشته باشند. در بازی با پرسپولیس داور در صحنه اخراج می‌توانست با بازیکن تیم ما مدارا کند و سخت‌گیر نباشد.

مدافع مس‌رفسنجان با اشاره به بازی امروز این تیم مقابل ذوب‌آهن، خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن تیم ریشه‌داری است و جایگاه چهاردهم جدول حقش نیست. آنها تیم بسیار خطرناکی هستند و بازیکنان خوبی دارند. با این حال ما برای سه امتیاز به میدان می‌رویم و با تاکتیک‌هایی که کادر فنی به ما انتقال دادند امیدوارم بتوانیم برنده این بازی باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vzd9z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام رای انضباطی دیدار سپاهان و مس رفسنجان