تاریخ انتشار: 1399/11/26 20:41
پرسپولیس 1 پیکان 0
کد خبر: 44626

سرخ پوشان بالاتر از استقلال ایستادند/ صدای پای یحیی در حوالی صدر جدول

پرسپولیس با پیروزی برابر پیکالن تهران به دوم جدول رسید.
سرخ پوشان بالاتر از استقلال ایستادند/ صدای پای یحیی در حوالی صدر جدول

دیدار تیم های پرسپولیس و پیکان در پایان با پیروزی شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید تا آنها با 27 امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار بگیرند و برای رسیدن به قهرمانی در نیم فصل تنها  به یک امتیاز نیاز داشته باشند.

تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17:15 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان رفت و با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.

احمد نوراللهی در دقیقه 54 تک گل این بازی را به ثمر رساند و با یک برد اقتصادی دیگر 27 امتیازی شد و از استقلال عبور کرد و به رتبه دوم جدول رسید. پیکانی‌ها نیز که با تاکتیک اوت دستی به مصاف پرسپولیس آمده بودند و شاگردان یحیی گل‌محمدی را با این تاکتیک آزار دادند، به جایی نرسیدند و با شکست بدرقه شدند تا تاکتیک تارتار، «اوت» شود.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی (83 - مهدی عبدی)، وحید امیری، احسان پهلوان و امید عالیشاه (83 - مهدی مهدیخانی).

ترکیب پیکان: محمد دریس، امیرحسین جدی، میلاد شیخی سلیمانی، آرش قادری (64 - محمدامین درویشی)، نادر محمدی، ابراهیم صالحی،‌ حسین پورامینی، امیر روستایی (81 - معین عباسیان)، فرزاد حاتمی (64 - رضا جبیره)، مجید عیدی و اسماعیل بابایی.

داور: رضا عادل

نیمه اول

دقیقه 9: ارسال سعید آقایی از سمت چپ به تیر دوم دروازه پیکان، ضربه وحید امیری را به دنبال داشت که با واکنش محمد دریس توپ راهی کرنر شد.

دقیقه 10: روی ضربه کرنر و پاسی که احسان پهلوان به سیامک نعمتی داد، این بازیکن در موقعیت گلزنی قرار گرفت که دریس اجازه نداد ضربه نعمتی ثمری داشته باشد.

دقیقه 32: پیکانی‌ها روی یکی از پرتاب‌های بلند نادر محمدی صاحب موقعیت گلزنی شدند که البته ضربه سر بازیکن این تیم در چهارچوب نبود و به اوت رفت.

دقیقه 36: موقعیتی که پرسپولیسی‌ها روی حرکت و نفوذ امید عالیشاه به دست آوردند، توسط محمد دریس بی‌نتیجه ماند.

    بیشتر بخوانید

        طرح موزاییکی به یاد شهدای چوار و  بازگشت کنعانی‌زادگان به لیست سرخپوشان

نیمه دوم

دقیقه 50: توپ ارسالی روی دروازه پیکان با ضربه سر کمال کامیابی‌نیا همراه بود که ضربه او پس از برخورد به تیر دروازه توسط مدافعان پیکان دور شد.

دقیقه 54: امید عالیشاه با پاس یک و دو خود را به محوطه جریمه رساند و پاس در عرض او را در دهانه دروازه احمد نوراللهی به گل تبدیل کرد.

دقیقه 69: اوت دستی بلند نادر محمدی توسط مدافعان پرسپولیس دفع شد که پشت محوطه جریمه مجید عیدی به توپ رسید. ضربه سرضرب او به زیر طاق دروازه حامد لک برخورد کرد و تبدیل به گل نشد.

دقیقه 85: حمله‌ای که پرسپولیسی‌ها ترتیب داده بودند، پشت محوطه جریمه به احسان پهلوان رسید که ضربه فنی او با فاصله کمی از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه 87: میلاد سرلک با کارت زرد داور جریمه شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/277zw6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمرین امروز پرسپولیس تعطیل شد