تاریخ انتشار: 1399/11/29 13:37
کد خبر: 44464

بزیک: گریه‌های بهروز توی دلم را خالی کرد

بزیک می‌گوید که ای کاش بازی های این چنینی بیشتر در فوتبال ایران برگزار شوند.
 بزیک: گریه‌های بهروز توی دلم را خالی کرد

 ادموند بزیک ستاره پیشین تیم فوتبال پرسپولیس است که سابقه آقای گلی در لیگ برتر با پیراهن سپاهان را هم دارد. بزیک یک روز پس از بازی دوستانه پیشکسوتان برای گرامیداشت یاد و خاطره مهرداد میناوند و علی انصاریان حضور داشت و حالا در گفتگو با خبرنگار ما به سوالات در این خصوص پاسخ داده است:

 

* ای کاش علی و مهرداد هم بودند

ادموند بزیک در ابتدای صحبت هایش گفت: زبانم نمی‌چرخد که درباره این دو عزیز صحبت کنم. دوست داشتم یک بازی خیریه برگزار می‌شد که این دو عزیز هم بودند. علی انصاریان خدابیامرز خیلی مشغله داشت و کمتر می‌آمد اما مهرداد همیشه در بازی های خیریه حضور داشت. من خیلی ناراحتم جایشان خالی بود. ما در یک فضایی بازی کردیم که به مناسبت درگذشت این دو عزیز بود اما واقعا باور نمی‌کردیم که نیستند؛ چه وقتی که بیرون از زمین بودیم و چه وقتی در داخل زمین بازی می‌کردیم.

مهاجم سابق پرسپولیس و سپاهان افزود: امیدوارم هر دو سه ماه یک بار چنین بازی هایی باشد و بیشتر دور هم جمع شویم و بیشتر قدر هم را بدانیم.

 

* این بازی ها باید فان تر باشد

او درباره جدی شدن بیش از حد بازی توضیح داد: من قبول دارم که بازی باید فان باشد. البته اختلاف سنی بین دو تیم طبیعی بود چون تیم دیگر باید از تیم ملی ۹۸ می‌بود و چند نفر مثل رسول خطیبی و رضا عنایتی هم کمکی بازی کردند. من موافقم که بازی باید فان تر می‌بود و این جدیت را کنار می‌گذاشتیم، مخصوصا دو تیمی که همه باهم همبازی بودیم. من با صددرصد این بازیکنان همبازی بودم؛ چه در تیم ملی و چه پرسپولیس.

وی راجع به رفاقت موجود بین بازیکنان این تیم ها گفت: من در اولین بازی تیم ۹۸ که در کیش برگزار شد حضور نداشتم اما از بقیه بازی ها بودم. این که کسی باشد یا نه به سبک زندگی بچه ها بستگی دارد. من فکر می‌کنم بچه ها را اگر بیرون ببینید خیلی باهم خوب هستند و در زمین هم خوب هستند. اما خب قبول دارم که اختلاف وجود دارد و این در تمام شغل ها از جمله خبرنگاری هم هست. البته واقعا ارزشش را ندارد و باید این چیزها را کنار بگذاریم. ما باید همه چیز را به تعادل برسانیم چون ممکن است کسی دیرتر ناراحت شود و کسی زودتر. شما در هر نقطه ای که حساب کنید این اختلاف وجود دارد.

 

* گریه بهروز را دیدم و دلم خالی شد

ادموند بزیک با اشاره به رفتارهای مهرداد میناوند عنوان کرد: مهرداد میناوند در مقابل هم تیمی هایش متواضع بود. شاید خیلی ها با او صمیمی بودند اما من هم به او نزدیک بودم و هفته ای یکی دو بار را باهم صحبت می‌کردیم. مهرداد خیلی زود کوتاه می‌آمد و اصلا کینه ای هم نبود. شاید شرایط زندگی بعضی از ما، من خودم را میگویم، این ها باعث می‌شود. خیلی ها هم هستند که قدرشان دانسته نشده و از این موضوع عصبانی اند. البته من اسم نمی‌برم.

وی ادامه داد: قصد توهین یا جسارت ندارم اما در دوره ما انقدر بازیکن خوب حضور داشت که امثال بهروز رهبری فردها جایگاهی که باید را ندارند. کسی که ۱۵ سال در باشگاهی باشد جایگاه بزرگی دارد اما چه در بین مردم و چه باشگاه قدرشان دانسته نشده و این برایم ناراحت کننده است چون این ها آدم های بزرگی هستند. من دیروز گریه بهروز را که دیدم واقعا توی دلم خالی شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pb86o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پیج میناوند و انصاریان برای همیشه آرشیو شد (عکس)